Více

I na Novu dopadla finanční krize, přiznal její šéf pro Hospodářské noviny

Ani televize Nova za sebou nemá dobrý rok. V rozhovoru pro Hospodářské noviny to uvedl její generální ředitel Petr Dvořák. Nemáme za sebou úplně úspěšný rok a ani ten příští se příliš netváří, že by přinášel nějaké světlé zítřky, uvedl Dvořák pro deník. Potvrdil však, že se podařilo úspěšně vyplout flotile, kde je hlavní vlajkovou lodí Nova a doprovázejí ji menší v podobě Novy Sport, Novy Cinemy a nyní i MTV.

Přesto, že přišli na trh noví hráči, naše sledovanost pořád narůstá, pochválil si Dvořák. Co se týká MTV, šéf české komerční jedničky naznačil, že by mělo dostat lokálnější tvář, ale pořady takovéto povahy budou nasazeny až v době, kdy budou mít potenciál odpovídajícího zisku. Krizi naopak pocítila Nova v oblasti spotové reklamy. Propad tu činí asi dvacet jednadvacet procent. Tam jsme krizi pocítili silně, upřesnil Petr Dvořák. Stejně jako digitální televize Barrandov očekává nárůst sledovanosti se zvyšujícím se pokrytím, vzhlíží k němu i Nova, resp. Nova Cinema.

Sledovanost Novy Cinema v nejlepších týdnech činí až 3,5 procenta, což je podle mého názoru na kanál tohoto typu výborný výkon. Samozřejmě v době, kdy bude dostupnost Novy Cinema stoprocentní, očekáváme, že sledovanost ještě naroste, předpověděl pro Hospodářské noviny ředitel nejsledovanější české televize. Lifestylový a hudební kanál MTV pro Českou republiku a Slovensko v tuto chvíli např. není v nabídce největšího operátora u nás, společnosti UPC Česká republika. Dvořák si však myslí, že chyba není na straně Novy a věří, že se podaří problém odstranit a kanál v roce 2010 nabídnout i v produktu UPC Digital.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 22. 12. 2009 9:10

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+