Více

Nově pomáhají kumulované výsledky dvou terestrických programů

Televize Nova si při prezentování výsledků sledovanosti může pomáhat kumulovanými hodnotami svých dvou terestrických kanálů NovaNova Cinema. Díky spojení hodnot obou kanálů je výsledná sledovanost ve srovnání s konkurencí hodně povzbudivá a podíly na trhu připomínají doby minulé kdy Nova neohroženě dominovala českému televiznímu trhu. Ukazují to i průměrné podíly na sledovanosti za minulý týden, které česká komerční jednička včera zveřejnila.

TV Nova a Nova Cinema v něm dohromady zaznamenaly průměrný podíl na sledovanosti v hlavním vysílacím čase na úrovni 51,70 %. Tento údaj se ale týká pouze zúžené cílové skupiny 15–54, pro kterou Nova prodává reklamu. V minulosti byla přitom dominance samostatné Novy ještě vyšší i v širší cílové skupině 15+.

Dominance hlavního kanálu Novy se postupně ztrácela, díky synergiím s dalšími stanicemi, které provozuje nebo hodlá provozovat, si ale trhový líder může upevnit svou pozici. Podobným vývojem prochází i Prima, která ale bude mít omnoho skromnější cíle – pro ní bude prioritou udržet si v následujících letech výrazný odstup od nových digitálních televizí.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+