Hlavní navigace

Nové logo jsme si testovali, líbilo se 83 % dotázaných, tvrdí Česká televize

20. 4. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

DOKUMENT UVNITŘ Průzkumu, který pro ČT provedla letos v únoru agentura TNS Aisa, se zúčastnilo 300 respondentů metodou face to face.

Kritiku nové podoby loga, které začne užívat od letošního září, krotí Česká televize. Podle výzkumu, který si zadala letos v únoru, se nová korporátní identita líbila 83 procentům dotázaných, což je podle marketingového a obchodního ředitele ČT Jana Svobody mimořádně vysoké číslo. Průzkum pro ČT realizovala agentura TNS Aisa formou face to face na 300 televizních divácích.

Redesign loga České televize – závěrečná zpráva, únor 2012

„Z výzkumu vyplynulo, že více než polovina lidí si nové logo přímo spojí s ČT nebo s televizní obrazovkou a 20 procent dotázaných si s ním asociuje české národní barvy. Naprosté většině lidí (83 procentům dotázaných) se nové logo líbí, 15 procent ho považuje za ucházející a jen dvě procenta respondentů se domnívají, že nové logo je špatné,“ konstatuje ČT. Kavčí hory se prostřednictvím průzkumy ptaly i na nová loga jednotlivých programů ČT a barevné variace korporátního loga.

BRAND24

K TÉMATU: Podívejte se na nové logo a identitu, které od září nasadí Česká televize

Přímo s ČT si nové logo při první asociaci spojilo 29 procent dotázaných, dalších 22 procent ho přisoudilo televizní obrazovce, kterou ztělesňuje. Nejčastější výtkou na adresu upraveného loga ČT je jeho podoba s nynějším logem společnosti ČD Cargo, které vyvinulo stejné grafické studio Aleše Najbrta. Další častější kritikou je návrat loga k podobě z dob Československé televize, ztráta háčku nad „Č“ a zrušení písmene „T“, které vypadá spíše jako „D“.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).