Více

Nově Cinema se daří, minulý týden dosáhla rekordního podílu 5,46%

UVNITŘ GRAF A TABULKA Rekordní týden má za sebou Nova Cinema, filmový kanál televize Nova. Dosáhla zatím nejvyššího průměrného celodenního podílu na dospělém publiku od zařazení do peoplemetrů. Od televize Barrandov, s níž soutěží o pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi, si drží odstup jednoho procentního bodu. Nova Cinema naposledy podlehla Barrandovu v týdenních číslech před šesti týdny, od té doby se drží stále nad ním.

Filmový kanál Novy sledovalo minulý týden po celý den v průměru 5,46 procenta dospělého publika, což je o 0,41 procentního bodu více než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin, kdy Nova Cinema vysílá známé české komedie, dosáhla dokonce průměrného podílu 6,09 procenta. Vysoko se držel i hlavní program Novy, který si v celodenních číslech nepatrně pohoršil o dvě setiny procentního bodu na 33,81 procenta, zatímco v prime time vystoupal až na hodnotu 38,93 procenta.

Skokanem týdne s největším nárůstem průměrného celodenního podílu na dospělém publiku byla Prima. Její hlavní program sledovalo po celý den průměrně 17,84 procenta dospělého publika, což je o 0,58 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Ve večerních časech si Prima ale pohoršila na 17,22 procenta. I přes to si udržela pozici dvojky na trhu. Primě Cool klesl průměrný celodenní podíl o 0,14 procentního bodu na 3,27 procenta, v prime time až na 2,89 procenta (méně než polovinu podílu Novy Cinema). Prima love si v celodenních číslech polepšila o devět setin procentního bodu na 0,76 procenta, večer ale vykázal podíl jen 0,49 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Mírného nárůstu se minulý týden dočkal program ČT 1. V celodenních číslech si polepšil o 0,16 procentního bodu na hodnotu 14,37 procenta, v hlavním vysílacím čase až na 15,72 procenta. To je však hluboko pod hodnotami, které ČT 1 v prime time vykazovala ještě před několika týdny. Pokles potkal program ČT 2, který po celý den sledovalo v průměru 3,58 procenta dospělého publika, o půl procentního bodu méně než minule. Během prime time si Dvojka ještě pohoršila na průměrný podíl 3,14 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2011

Pokles se nevyhnul ani sportovnímu kanálu ČT 4, který ještě před měsícem těžil z přenosů hokejového šampionátu. Tentokrát se musel spokojit s celodenním podílem 1,71 procenta, což je o 0,56 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Během prime time Čtyřka ještě klesla na podíl 1,24 procenta. Lépe na tom byl zpravodajský kanál ČT 24, který vykázal celodenní podíl 4,29 procenta, což je o 0,16 procentního bodu více než minule. Ve večerních časech ale ČT 24 tradičně klesla, tentokrát na hodnotu 2,61 procenta.

Relativně se dařilo i televizi Barrandov, která v celodenních číslech zvýšila průměrný podíl na dospělém publiku o 0,35 procentního bodu na 4,58 procenta. Barrandov si však pro letošní rok stanovil cíl dosáhnout průměrného podílu mezi šesti a sedmi procenty. Ve večerních časech zájem o tuto televizi ještě klesal, Barrandov sledovalo v průměru 4,14 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili čas u televize. Barrandov se tak v obou sledovaných časech odsunul až na pátou pozici na trhu, opět jej předběhla Nova Cinema.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 1,71 procenta, což je o 0,25 procentního bodu méně než minule. Během prime time vykázaly podíl 1,19 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 8,62 procenta, o 0,27 procentního bodu méně než minule. Ve večerních časech dosáhly podílu 6,34 procenta.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+