Hlavní navigace

Nově Cinema sázka na Williama a Kate vyšla, primetimový film měl podíl přes 9 %

25. 7. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKY – ČT Sport naopak po úterním úspěchu, kdy si fotbalový duel s Plzní pustilo přes 400 tisíc lidí, padla s nejsledovanějším pořadem pod 50 tisíc diváků.

Rozhodnutí Novy zařadit do prime timu film o aktuálně nejsledovanějším páru planety, se jejímu filmovému kanálu vyplatil. Nova Cinema s ním získala u diváků starších 15 let podíl 9,27 %, ve skupině diváků od 15 do 54 let to bylo jen těsně pod 12 %. Celkem se na snímek William a Kate podívalo 284 tisíc diváků, z nichž 172 tisíc bylo ve věku od 15 do 54 let. Nově Cinema pomohla tato skutečnost právě v prime timu. Její podíl byl 6,62 %. Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne se stala Kriminálka Anděl s 954 tisíci diváky (share 30,58 %), z nichž 438 tisíc (share 30,47 %) bylo ve věku od 15 do 54 let.

MINULÝ TÝDEN: Kriminálka Anděl ve středu nejsledovanější, ČT 24 s celodenním podílem přes 8 %

Nezkrotné Angelice na Jedničce dalo přednost 501 tisíc diváků (share 16,61 %). Televize měla ve středu podíl 15,12 %. Nadprůměrného podílu 6,41 % dosáhla v tento den opět zpravodajská Čtyřiadvacítka. Nejsledovanějším pořadem byly analytické Události, komentáře – 178 tisíc diváků (share 7,31 %). Dařilo se Dvojce, která Cestou do Indie oslovila 207 tisíc diváků (share 6,51 %). ČT Sport naopak po úterním úspěchu nebodovala. Nejsledovanější pořad měl pouze 42 tisíc diváků. Stotisícovou hranici nepřekročily ani stanice Fanda, Smíchov, Telka a Prima Zoom. Celodenního podílu necelých 5 % dosáhla TV Barrandov. Vtip za stovku vidělo 208 tisíc diváků (share 6,78 %); Věřte, nevěřte 285 tisíc (share 7,46 %).

ÚTERNÍ DATA: Fotbal s Plzní na ČT Sport ovlivnil úterní večerní sledovanost: 422 tisíc diváků

Prima family oslovila ve středu za celý den 14,57 % publika. V primu timu přilákal pořad Nikdo není dokonalý k obrazovkce 361 tisíc diváků (share 11,66 %). Nad sto tisíc diváků se dostala nejen Partička na Primě Cool, ale i Sběratelé kostí na Primě love. První zmiňovaný pořad oslovil 126 tisíc lidí starších 15 let (share 4,63 %), druhý jich měl 119 tisíc (share 3,86 %).

BRAND24

Foto: Rex Features (isifa)

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 24. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 15,12 16,14 10,91 12,55
ČT 2 4,64 5,14 4,13 3,96
ČT Sport 1,14 0,82 1,11 0,90
ČT 24 6,41 3,84 3,55 2,48
Nova 23,73 28,98 27,09 30,43
Nova Cinema 4,87 6,62 6,20 8,68
Fanda 1,29 1,48 1,73 2,14
Smíchov 1,51 1,47 2,61 2,39
Telka 1,09 0,92 1,16 0,68
Prima family 14,57 13,35 9,69 8,66
Prima Cool 3,32 3,13 5,68 5,39
Prima love 2,34 2,14 3,37 3,02
Prima Zoom 2,36 1,74 2,75 1,92
TV Barrandov 4,92 5,05 4,78 5,78
Atmedia 4,12 2,69 4,25 2,22
ostatní TV 8,58 6,51 11,00 8,81
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za středu 24. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 27,31 25,94 19,70 19,89
Nova Group 32,49 39,47 38,79 44,32
Prima Group 22,58 20,36 21,49 18,99

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).