Více

Nova změnila grafiku tn.cz, web spustil vlastní televizní kampaň

UKÁZKA GRAFIKY UVNITŘ Televize Nova provedla úpravu titulní strany svého zpravodajského webu tn.cz a ode dnešního dne spouští klasickou televizní kampaň na tento server na všech třech svých programech: Nově, Nově Cinema a Nově Sport. Přibude ještě více videí a internetových přenosů, nabídneme více zpráv z domova i zahraničí, prohlásil na dnešní tiskové konferenci k prvnímu výročí existence tn.cz šéf internetového zpravodajství Novy Zdeněk Šámal.

DOKUMENT: První výročí webu tn.cz a nová grafika (PDF, 24 MB)

Nová podoba homepage tn.cz více připomíná zavedené zpravodajské weby, například iDnes.cz, s nímž Nova na internetu soupeří o třetí pozici v celkové návštěvnosti (po Seznamu a Centru). Z titulní strany tn.cz zmizela upoutávka na „lechtivé“ zpravodajství Red News, web je celkově jednodušší a přehlednější. Jednou z novinek má být i magazín o vojenské historii, na léto chystá tn.cz přenosy z několika hudebních festivalů.

Změnili jsme i strategii podpory tn.cz v Televizních novinách. Web budeme zmiňovat jen u zpráv, u kterých tn.cz nabídne doplňující informace, něco navíc k televizní reportáži, řekl generální ředitel Novy Petr Dvořák. Televizní spoty na podporu tn.cz, které si Nova vyrobila ve vlastní režii, poběží na každém z jejích televizních kanálů minimálně třikrát denně.

Návštěvnost webu tn.cz nyní dosahuje podle šéfa internetu Novy Daniela Grunta zhruba milionu unikátních návštěvníků měsíčně.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+