Hlavní navigace

Nova zdražuje reklamu v super prime time, vyjma klientů s celoroční smlouvou

26. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Obchodní oddělení Novy naplánovalo oznámení o zdražení reklamy v nejsledovanějších časech na den, kdy televize naplno odstartovala letošní podzimní schéma

Dráž než dosud vyjde reklama v nejlukrativnějších vysílacích časech na televizi Nova. Obchodní oddělení nejsledovanější české televize dnes rozeslalo mediálním agenturám a klientům informaci, že pro podzimní sezónu zvyšuje koeficient pro nově nasmlouvané kampaně v tomto časovém pásmu z 1,35 na 1,50. V praxi to znamená, že zájemci o inzerování v super prime time zaplatí 1,5-násobek ceníkové ceny za reklamu místo dosavadního 1,35-násobku.

K TÉMATU: Nova najíždí na podzimní schéma, Cestám domů se postaví nové díly Gymplu

Super prime time Nova definuje jako časový úsek od 19:30 do 21:30 na svém hlavním kanálu. Zahrnuje tedy hlavní zpravodajskou relaci Televizní noviny, Sportovní noviny, Počasí a hlavní večerní pořad, což jsou nejsledovanější formáty z celého dne. Zdražení reklamy v těchto časových slotech Nova odůvodňuje snahou ochránit exkluzivitu nejkvalitnějšího GRP (gros rating point = ratingový bod naměřený peoplemetry, na který se prodávají reklamní časy, pozn. red.) v hlavním vysílacím čase.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Nova se vrátí k prodeji reklamy na diváky od 15 do 54 let, zavede „super prime time“

“Toto opatření se netýká klientů, kteří již mají uzavřené dlouhodobé smlouvy pro rok 2013. Naším cílem je udržení výsadního postavení inzerentů, kteří s námi uzavřeli dlouhodobé kontrakty s přednostním právem alokace do Super prime time,” sdělila Nova. Pro rok 2014 televize zatím nechává koeficient ceníku reklamy pro super prime time v nezměněné výši, ale pouze do momentu vyprodání části kapacity. „Po vyprodání části kapacity v super prime time roce 2014 dojde rovněž k navýšení koeficientu v adekvátní míře,“ dodala Nova, aniž by specifikovala, kde je hranice vyprodanosti, po které koeficient zvedne.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).