Více

Nova vyzvala Primu, aby v propagaci Obchoďáku nenabádala k přepínání po Ordinaci

Slogan “Přepněte hned po Ordinaci” se právníkům Novy nelíbí. Prima family ho využívala v televizních spotech, tiskové inzerci i na internetu. Kampaň už skončila.

Nezvyklá propagační kampaň Primy family, která vyzývala diváky, aby v úterý a ve čtvrtek večer přepínali po seriálu Ordinace v růžové zahradě 2 z Novy na její seriál Obchoďák, se nelíbí právníkům Novy. Oficiální cestou proto vyzvali konkurenční televizi, aby reklamu stáhla. “Tento postup považujeme za protiprávní a v tomto smyslu jsme se obrátili na TV Prima se žádostí o okamžité zastavení předmětné propagace,” řekla serveru DigiZone.cz Marie Fianová z tiskového oddělení Novy.

K TÉMATU: Přepněte hned po Ordinaci, láká Prima family na Obchoďák

Slogan “Přepněte hned po Ordinaci” se objevil v televizních spotech, tiskové inzerci i na internetu. Podle vedoucího PR oddělení FTV Primy Václava Mazánka ale kampaň už skončila. „Na již ukončené kampani neshledáváme žádných pochybení – jejím účelem byla prostá časová navigace pro diváky,” uvedl Mazánek na dotaz serveru DigiZone.cz. Prima family chtěla Obchoďák původně nasadit na pondělní a středeční večery od 20 hodin, nakonec jej vysílá v úterý a ve čtvrtek od 21:40 hod.

17 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 9. 2012 13:20

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+