Více

Nova v říjnu pokračovala v silném meziročním propadu, klesala i Prima

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ ŘÍJNA – Silný růst oproti loňskému říjnu naopak vykázala Česká televize a také skupina Barrandov, konkrétně pak programy ČT 1 a TV Barrandov.

Meziměsíční vývoj (vs. září 2015)

Cílová skupina 15+

České televizi se letos na podzim daří posilovat na úkor nejsilnějších komerčních televizí. V říjnu se ČT 1 podařilo v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let růst nejvíc ze všech televizí měřených peoplemetry. Ve srovnání se zářím letošního roku si polepšila o 0,90 procentního bodu na hodnotu 15,88 procenta. Dařilo se také ČT Sport, která si připsala 0,37 procentního bodu na říjnových 3,24 procenta. Posilovala ale také TV Barrandov, konkrétně o 0,31 procentního bodu na celkových 5,64 procenta. Naopak nejhůře dopadl říjen pro hlavní kanál Primy, který si oproti září pohoršil o 0,58 procentního bodu na hodnotu 13,99 procenta. Významně klesala ale také „velká“ Nova (– 0,52 procentního bodu na 21,65 procenta) a zpravodajská ČT 24 (– 0,32 procentního bodu na 4,18 procenta).

MINULÝ MĚSÍC: V září nejvíc posilovala Nova, na loňský podíl sledovanosti jí ale scházelo pět procentních bodů

widgety

Ačkoli se České televizi v říjnu výrazně dařilo, v součtu všech svých šesti programů za celý den nepokořila vedoucí skupinu Nova, byť se k ní výrazně přiblížila. Kavčí hory si oproti září polepšily o 1,21 procentního bodu na souhrnný podíl 29,64 procenta, skupina Nova klesla o 0,19 procentního bodu na celkových 30,11 procenta. Rozdíl obou největších televizních skupin v zemi se tak snížil na necelý půlprocentní bod. Skupina Prima neměla v říjnu nejlepší měsíc, ve srovnání se zářím si pohoršila o 0,69 procentního bodu na hodnotu 21,26 procenta. Klesaly přitom všechny její programy s výjimkou Primy Cool, která v podstatě stagnovala. Naopak skupina Barrandov zaznamenala růst o 0,30 procentního bodu na říjnových 6,67 procenta.

Meziměsíční vývoj, TOP 10 pořadů října 2015 a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+