Více

Nova skokanem minulého týdne, jako skupina ale stále zůstává hluboko pod ČT

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Meziročně nejvíce stoupal podíl hlavního kanálu TV Barrandov, a to jak u dospělého publika nad 15 let, tak u mladších diváků od 15 do 54 let.

Mezitýdenní vývoj (vs. 30. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Návrat na pozici nejsledovanější české televize se minulý týden podařil hlavnímu kanálu skupiny Nova. V průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let si ve srovnání s předminulým týdnem dokonce polepšila nejvíc ze všech českých televizí, o 1,42 procentního bodu na hodnotu 17,70 procenta. ČT1, která Novu předminulý týden předběhla, si ale rovněž polepšila o 0,31 procentního bodu na 17,01 procenta. Růst o 0,37 procentního bodu na podíl 5,86 procenta zaznamenala i TV Barrandov. Opačný trend vykázala ČT sport, která se mezitýdenně propadla o 1,65 procentního bodu na hodnotu 2,58 procenta. Nedařilo se ani Nově Cinema, která přišla o 0,58 procentního bodu a vykázala podíl 4,27 procenta. Klesala i zpravodajská ČT24 (o 0,43 procentního bodu na 4,67 procenta).

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Česká televize zůstává v létě nadále lídrem, Nova meziročně viditelně oslabila

widgety

Z hlediska celých televizních skupin si vedoucí pozici podržela Česká televize. V souhrnném celodenním podílu všech svých šesti programů na publiku starším 15 let si sice oproti předminulému týdnu pohoršila o 1,39 procentního bodu, celkovým podílem 31,25 procenta ale o téměř pět procentních bodů předstihla skupinu Nova. Ta si polepšila o 0,70 procentního bodu na hodnotu 26,73 procenta, přičemž ale kromě hlavního kanálu stoupal už jen Fanda (i když jen o dvě setiny procentního bodu). Skupina Prima stagnovala, pohoršila si o dvě setiny procentního bodu na hodnotu 20,96 procenta. Růst naopak zaznamenala skupina Barrandov, která si mezitýdenně polepšila o půl procentního bodu na akuálních 6,99 procenta. Polepšily si všechny tři její programy, nejvíc pak hlavní kanál.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+