Více

Nova si minulý týden polepšila nejvíc z českých televizí, jako skupina ji v růstu předběhla Prima

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Nově nadále stárne publikum, mladší diváci se přesouvají na Primu. O mladší cílové skupiny přichází i ČT 1, která naopak sílí v širší cílové skupině 15+.

Mezitýdenní vývoj (vs. 11. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Komerčním televizím se minulý týden dařilo na úkor veřejnoprávní České televize. Největší růst v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku oproti předminulému týdnu zaznamenal hlavní kanál Primy, který si polepšil o 0,63 procentního bodu na hodnotu 24,57 procenta. Dařilo se i ČT 1, která rostla o 0,48 procentního bodu na podíl 15,34 procenta, a také Primě Cool, jež si polepšila o 0,39 procentního bodu na 3,43 procenta. Naopak největší pokles zaznamenala ČT Sport, která se nemohla pochlubit tak zajímavými sportovními přenosy jako v předminulém týdnu a pohoršila si o 1,67 procentního bodu na hodnotu 4,08 procenta. Za zmínku stojí i pokles Smíchova, kterému ubylo 0,22 procentního bodu (na hodnotu 1,56 procenta).

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Prima skokanem týdne, Nova Cinema klesla na pozici šestky na trhu

Absence atraktivních sportovních přenosů ovlivnila vývoj celkového podílu České televize, která si v součtu všech šesti svých programů v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku oproti předminulému týdnu pohoršila o 1,09 procentního bodu na 29,42 procenta. Dvě velké komerční televizní skupiny oproti tomu rostly. Vedoucí pozici si podržela skupina Nova, která si polepšila o 0,43 procentního bodu na hodnotu 33,14 procenta. V jejím případě ale dva z pěti volně šířených kanálů klesaly – kromě zmíněného Smíchova také Telka. Větší růst než skupina Nova zaznamenala konkurenční skupina Prima, jež si polepšila o 0,80 procentního bodu na souhrnný podíl 21,84 procenta. Kromě dokumentární Primy Zoom stoupaly všechny její stanice.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+