Více

Nova se v sobotu propadla na pozici čtyřky na trhu. Za ČT 4, ČT 1 a Primu family

UVNITŘ TABULKA Soboty jsou během léta pro Novu vůbec nejhoršími dny v týdnu. Umocňovala to i letní olympiáda v Londýně.

Až na pozici čtvrté nejsledovanější televize v Česku klesla v sobotu televize Nova. Propad zaznamenala u publika staršího 15 let, na které cílí drtivá většina českých televizí a Nova na něj prodává reklamu. V této cílové skupině Nova dosáhla celodenního podílu 15,60 procenta, zatímco vítězná ČT 4 vykázala podíl 17,23 procenta, ČT 1 pak 16,23 procenta a Prima family 16,07 procenta. Vyplývá to z dat do Asociace televizních organizací, které prostřednictvím vlastní aplikace pro chytré telefony zveřejnila agentura Atmedia.

K TÉMATU: Červenec byl pro Novu zatím nejhorší v historii, klesala na úkor ČT i Primy

Nova si však podržela pozici číslo jedna u diváků od 15 do 54 let, na které programově dlouhodobě cílí. V této kategorii dosáhla v sobotu celodenního podílu 18,31 procenta, zatímco druhá ČT 4 vykázala 18,24 procenta, třetí Prima family 13,84 procenta a čtvrtá ČT 1 jen 11,90 procenta. Pořadí televizí výrazně ovlivnila finišující letní olympiáda v Londýně, kde český pětibojař David Svoboda právě v sobotu odpoledne vybojoval zlatou medaili.

Celodenní podíly televizí za sobotu 11. srpna 2012 (%)
Cílová skupina ČT 1 ČT 2 ČT 4 ČT 24 Nova Nova Cinema Prima family Prima Cool Prima love TV Barrandov Atmedia ostatní TV
D15+ 16,23 3,41 17,23 3,95 15,60 5,20 16,07 3,73 2,21 5,45 1,71 9,21
D15–54 11,90 3,38 18,24 2,47 18,31 6,32 13,84 5,45 2,61 4,69 2,27 10,52

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+