Více

Nova přišla po skončení Policie Modrava o více než polovinu diváků

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Konec úspěšného kriminálního seriálu pomohl zejména Jedničce. Komedie Pupendo ji večer dostala u mladšího publika nad 20% podíl.

Chalupáři oslovili skoro milion diváků

O více než polovinu diváků přišla po skončení kriminálního seriálu Policie Modrava televize Nova. Přesto však nelze tvrdit, že by nedělní večer pro ni dopadl špatně, naopak. I Chalupáři byly nejsledovanějším pořadem po 20. hodině, milionovou hranici ale nepřekročili. Úvodní část si nenechalo ujít 979 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 26,04 %. U mladšího publika dosáhl share ještě o jeden procentní bod vyšší hodnoty. Chalupáři se stali třetím nejsledovanějším pořadem dne po Televizních a Sportovních novinách. Nova bodovala zejména v prime time, přes den skončila v obou kategoriích pod 20 %.

SOBOTNÍ DATA: Sobotní večer patřil sedmdesátinám Karla Šípa, mladší publikum dalo přednost Nově

Nejsledovanější televizí u staršího publika se stala v neděli přes den Jednička, když dosáhla hodnoty nad 19 %. Tu si následně udržela i v hlavním vysílacím čase. Česká komedie Jana Hřebejka Pupendo se stala čtvrtým nejsledovanějším pořadem dne. Ujít si ji na Jedničce nenechalo 706 tisíc diváků (share 19,4 %; 24,18 % v 15-54). Právě u mladšího publika se tato stanice dostala večer na hodnotu téměř 21 %. Televizní trojkou byla s přibližně 10% podílem po celý den Prima. Přibližně okolo této hodnoty se pohybovala i u publika od 15 do 54 let. S 620 tisíci diváky byly jejím nejsledovanějším pořadem hlavní zprávy.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+