Více

Nova minulý týden rostla na úkor Primy, ČT 1 meziročně ztrácí mladé publikum

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Propad hlavního programu České televize u mladého publika je zjevný už delší dobu. Stejnému problému čelí i televize Barrandov.

Mezitýdenní vývoj (vs. 16. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Filmový kanál Nova Cinema a hlavní program Novy minulý týden výrazně zvyšovaly skóre celé skupiny Nova. V průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let si oproti předminulému týdnu nejvíce polepšila Nova Cinema, jejíž podíl vzrostl o 0,44 procentního bodu na hodnotu 4,75 procenta. Dařilo se i ČT 1, která si polepšila o 0,42 procentního bodu na 14,69 procenta, a hlavnímu kanálu Novy, který si připsal 0,39 procentního bodu na podíl 24,91 procenta. Opačný trend vykázala ČT Sport, která se mezitýdenně propadla o 0,61 procentního bodu na hodnotu 4,42 procenta. Výrazněji klesala i Prima love (- 0,24 procentního bodu na 2,27 procenta) a Prima Cool (- 0,15 procentního bodu na 3,22 procenta).

PŘEDMINULÝ TÝDEN: ČT 1 a Nova Cinema propadáky minulého týdne, rekordně rostla ČT Sport a Prima Cool

CIF16

Z hlediska celých televizních skupin a jejich souhrnných celodenních podílů na dospělém publiku starším 15 let si minulý týden polepšila pouze skupina Nova, zato celkem výrazně. Oproti předminulému týdnu její celkový podíl za všech pět volně šířených kanálů stoupl o 0,91 procentního bodu na hodnotu 34,30 procenta. Česká televize si jako celek pohoršila o 0,09 procentního bodu na hodnotu 29,46 procenta, přičemž kromě sportovního kanálu mírně klesala i ČT 2. Větší pokles zaznamenala skupina Prima, která se ve srovnání s předminulým týdnem propadla o 0,46 procentního bodu na hodnotu 20,22 procenta. V jejím případě klesaly tři ze čtyř programů (vyjma hlavního kanálu).

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+