Více

Nova minulý týden opět rostla na úkor České televize, meziročně posílila nejvíc ze všech

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Meziroční srovnání opět ovlivnily loňské zimní olympijské hry v Soči, které přispěly k výraznému poklesu České televize a nárůstu Novy s Primou

Mezitýdenní vývoj (vs. 7. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Zvýšený zájem o hlavní programové taháky televize Nova, zejména seriál Ordinace v růžové zahradě 2, ale i Televizní noviny, minulý týden napomohl hlavnímu kanálu Novy k největšímu růstu průměrného celodenního podílu na dospělém publiku starším 15 let ze všech českých televizí měřených peoplemetry. Oproti předminulému týdnu si Nova polepšila o 1,29 procentního bodu na hodnotu 24,27 procenta. Žádná z dalších televizí nerostla o víc než pár desetin procentního bodu, například ČT 2 o 0,38 procentního bodu na 4,63 procenta a Prima Cool o 0,32 procentního bodu na 3,23 procenta. Naopak největší pokles zaznamenala ČT Sport, která se propadla o 1,48 procentního bodu na hodnotu 3,15 procenta. Klesala i Nova Cinema (o 0,39 procentního bodu na 4,92 procenta) a Telka (o 0,18 procentního bodu na 1,37 procenta).

PŘEDMINULÝ TÝDEN: ČT 1 zvyšovala náskok nad Primou, u mladých posilovalo Óčko

Nova minulý týden rostla i jako skupina. Z „velké trojky“ zaznamenala největší růst souhrnného celodenního podílu na publiku starším 15 let za všech pět svých volně šířených kanálů, konkrétně o 0,64 procentního bodu na hodnotu 33,58 procenta. Obdobně si polepšila i skupina Prima, jejíž podíl narostl o 0,62 procentního bodu na 21,38 procenta, ani to však nestačilo na ohrožení České televize coby televizní dvojky českého trhu. Kavčí hory si tuto pozici podržely i přes mezitýdenní pokles o 1,25 procentního bodu na hodnotu 28,47 procenta. Jediným veřejnoprávním programem, jehož podíl na sledovanosti minulý týden neklesal, byla ČT 2. Výkon Jedničky a zpravodajské ČT 24 stagnoval, ostatní programy klesaly.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy v najdete placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+