Více

Nova minulý týden hodně klesala, pozici lídra trhu převzala Česká televize

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Největší meziroční nárůst, zejména u mladšího publika, zaznamenala skupina Barrandov. A to nejen kvůli třem novým kanálům, které letos spustila.

Mezitýdenní vývoj (vs. 49. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Televizi Nova se minulý týden vůbec nedařilo. V porovnání s předminulým týdnem si v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let pohoršila o rekordních 1,99 procentního bodu a klesla na podíl 20,49 procenta. Klesal také její sesterský program Fanda, který přišel o 0,15 procentního bodu a týden uzavřel průměrným celodenním podílem 1,32 procenta. Mezi trojici nejvíce klesajících televizí na českém trhu se dostala i ČT Sport, jež si pohoršila o 0,38 procentního bodu na podíl 3,76 procenta. Naopak největším růstem za uplynulý týden se může pyšnit Nova Cinema, která si připsala 0,43 procentního bodu na hodnotu 4,37 procenta. Obdobný růst o 0,42 procentního bodu na podíl 4,35 procenta vykázala i ČT 2. Shodný růst o 0,25 procentního bodu zaznamenaly TV Barrandov (na podíl 5,57 procenta) a Telka (na 1,83 procenta).

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Prima Max se po týdnu propadla pod úroveň Telky, nejvíc stoupala Česká televize

widgety

Mimořádný mezitýdenní pokles hlavního kanálu Novy se projevil i ve skupinových výsledcích. Celá skupina Nova totiž klesla pod hodnoty České televize a odsunula se na pozici dvojky na trhu. Tedy alespoň v souhrnném celodenním podílu za všechny své volně šířené kanály u publika staršího 15 let. Česká televize si oproti předminulému týdnu polepšila o 1,03 procentního bodu na hodnotu 29,94 procenta, zatímco skupina Nova klesla o 1,32 procentního bodu na aktuálních 29,49 procenta. Kromě Novy už neklesala žádná ze čtyř největších tuzemských televizních skupin. Konkurenční skupina Prima si mírně polepšila o 0,14 procentního bodu na hodnotu 22,13 procenta. Stoupal i podíl skupiny Barrandov, a to o 0,39 procentního bodu na hodnotu 6,87 procenta.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+