Více

Nova klesla na své minimum. Minulý týden měla podíl opět pod 28 %

UVNITŘ GRAF A TABULKA Minulý týden se televize Nova dostala opět na svou historicky nejnižší sledovanost. Poté, co ve 27. týdnu dosáhla nejhoršího podílu díky fotbalovému mistrovství na veřejnoprávní televizi a nasazení repríz přes prázdninové měsíce, ve 30. týdnu se takzvané share dostalo u české komerční dvojky na pouhých 27,76 %. Nova tedy svůj historicky nejnižší výsledek zvýšila ještě o 0,11 %. O 1,5 % si televize pohoršila také v prime-timu. Měla 29,08 %, týden předtím pak 30,51 %.

Oproti 29. týdnu se ale jinak čísla sledovanosti v podstatě neměnila. Česká televize a její první program měl minulý týden share 17,61 % a klesl tedy o 1,2 % (týden předtím byl podíl 18,84 %). Druhý program oslovil v průměru 5 % diváků (týden předtím 4,9 %). Co se týká televize Prima, tam je podíl na sledovanosti 16,86 %, což znamená pokles o 0,3% bodu. Nadále se daří tematickým stanicím Nova Cinema a Prima Cool, které sice diváky nezískaly, ale také je příliš neztratily. První z nich měla share 4,13 % a druhá 2,74 %.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Mírný pokles, přibližně o půl procenta, zasáhl také čistě digitální plnoformátovou televizi TV Barrandov, která měla v 29. týdnu podíl na sledovanosti 5,1 % a nyní získala 4,57 %. Tematické programy České televize, ČT 24 a ČT 4, na tom byly různě. Zatímco první z nich se v podstatě nehnula z místa – 3,58 % (29. týden) x 3,54 % (30. týden) – Čtyřka si polepšila o více jak tři procenta na 5,13 %. Neznamená to však, že by dosáhla svého rekordu. Ten byl atakován ve 24. týdnu, kdy se ČT 4 podařilo získat share 6,47 %.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,69 procenta, což je o 0,08 procentního bodu více než minule. Během prime time dosáhly podílu 1,73 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 9,95 procenta, což je o 0,23 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ve večerních časech jejich podíl stoupl na 7,56 procenta.

10 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 5. 8. 2010 11:33

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+