Hlavní navigace

Nova dostala za propagaci Gliss kur Million Gloss skoro půlmilionovou­ pokutu

11. 10. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Verbální propagace kosmetického přípravku během Ordinace v růžové zahradě ohodnotila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání částkou 450 tisíc korun.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání na svém letošním osmnáctém zasedání projednala 47 bodů programu, vyhodnotila 33 stížností, vydala osm upozornění na porušení zákona a rozhodla o zahájení tří správních řízení.

UX DAy - tip 2

Rada uložila společnosti CET 21 pokutu ve výši 450 tisíc korun za odvysílání pořadu Ordinace v růžové zahradě 2, který obsahoval umístění produktu Gliss kur Million Gloss a ve 41. minutě pořadu ho nepatřičně zdůraznil zejména verbálními prostředky prostřednictvím informace o kvalitách výrobku – v průběhu dialogu zaznělo: „S keratinem, Jolanko, a to znamená, že mám po něm hřívu jako lev“, ale i prostředky obrazovými, jelikož v záběrech zobrazil balení produktu s cílem explicitně upozornit na produkt prostředky připomínajícími reklamní nabídku.

Na zasedání proběhlo také veřejné slyšení o udělení licence k provozování rozhlasového vysílání z vysílače Česká Lípa – vodárna na frekvenci 92,7 MHz o výkonu 100 wattů a vysílače Rumburk na frekvenci 102,6 MHz o výkonu 100 wattů.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).