Více

Nova Cinema trhla rekord s doktorem Mráčkem. Vidělo ho 611 tisíc diváků

UVNITŘ GRAF Nejsledovanějším pořadem Novy Cinema od jejího vzniku se stala slavná česká komedie Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách, kterou stanice vysílala na Pondělí Velikonoční od 20 hodin. Podle mluvčí Novy Michaely Fričové si ji nenechalo ujít 611 tisíc dospělých diváků. V cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou Nova cílí při prodeji reklamy, komedie dosáhla podílu 20,08 procenta a Nova Cinema tak byla v době jejího vysílání druhou nejsledovanější televizí na trhu po mateřské Nově.

Film zaujal divačky i diváky napříč všemi věkovými kategoriemi, nejlepších výsledků však dosáhl u mladých divaček ve věku 15 až 24 let s podílem na sledovanosti téměř 23 procent. Diváci zůstali Nově Cinemě věrní i při sledování druhého primetimového filmu – ruského fantasy filmu Vlkodav z rodu Šedých psů. Ten zaznamenal podíl na sledovanosti v D 15–54 ve výši 14,80 procenta, uvedla Fričová.

Souhrnný podíl Novy a Novy Cinema u publika ve věku od 15 do 54 dosáhl o pondělním prime time mezi 19:00 a 23:00 hod. průměrné hodnoty 47,58 procenta. Nova si pro letošek stanovila za cíl udržení souhrnného podílu ve večerních časech nad 40 procenty.

13 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 4. 2011 23:45

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+