Více

Nova Cinema byla včera díky Čertově nevěstě u mladšího publika vyrovnaná s Primou

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Díky úspěšné pohádce na Nově Cinema poklesla v prime time například plnoformátová Televize Barrandov. Major Zeman dvě stě tisíc diváků nepřekročil.

Dospělé a mladší publikum si rozdělily ČT1 a Nova

Vyrovnaného podílu na publiku (share) u mladších diváků dosáhl spolu s Primou tematický kanál Nova Cinema. Share obou stanic se pohyboval okolo deseti procent. U publika staršího 15 let chyběly Nově Cinema na Primu přibližně dva procentní body. Na úspěchu televize se podepsala zejména pohádka Čertova nevěsta, jejíž sledovanost se blížila ke čtyřem stům tisícům diváků (share 13,39 %; 14,6 % v 15-54). Prima po 20. hodině naopak vůbec nebodovala. Žádný z pořadů vysílaný v tuto dobu se nedostal mezi pět nejsledovanějších formátů dne. Dařilo se naopak zpravodajství, které dosáhlo k 30% podílu.

PONDĚLNÍ DATA: Malý pitaval v pondělí u mladšího publika úspěšnější než Kriminálka Anděl

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem byla včera na Jedničce Nemocnice na kraji města, která skončila těsně pod hranici 600 tisíc diváků (share 21,66 %). Indiana Jones a Poslední křížová výprava oslovila na Nově 544 tisíc diváků (share 20,42 %). Přestože Nemocnice byla úspěšnější u dospělého publika, komerční jednička se mohla radovat z výsledku ve skupině od 15 do 54 let, kde dosáhla share 30,24 %. Nejsledovanější televizí byla v úterý Nova. Nejvyšší hodnoty podílu na publiku dosáhla v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, a to u mladšího publika, kde se přiblížila k 30 %.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+