Více

Nova Cinema bodovala s Troškou i ve své cílovce, ČT pak s pardubickou

UVNITŘ GRAFY Filmový kanál Nova Cinema v sobotu zaujal diváky díky komedii Slunce, seno, jahody nejen v cílové skupině 15+, jak jsme vás informovali již včera, ale také ve svojí cílovce 15–54. Stanice měla od 20 hodin podíl na publiku 20,20 %. Nova Cinema tak měla v ten den dokonce druhý nejsledovanější nezpravodajský pořad v kategorii diváků od 15 do 54 let. Skupina Nova vysílala Troškovu komedii letos už podruhé. I v únoru jí udělala velice pěkná čísla. Tehdy to byl v cílovce 15+ 1 268 tisíc diváků.

Z ARCHIVU: Seriál Znamení koně na ČT 1 v pátek porazil Novu: měl 1,3 milionu diváků

Česká televize o víkendu věnovala část svého vysílacího času Velké pardubické. Významný prostor, šest hodin, dostala na kanálu ČT 4 (od 11:25 do 17:33), přes dvě a půl hodiny simultánně pak i na ČT 1 (od 14:22 až 17:05). Hlavní dostih, vysílaný od 16:20 do 16:50 hodin, vidělo na programech ČT 1 a ČT 4 dohromady v průměru 1 milion 793 tisíc diváků, což bylo ve srovnání s loňským ročníkem o více než půl milionu více. Již osmé vítězství žokeje Josefa Váni tak v cílové skupině 15+ dosáhlo podílu na publiku 62,01 % (sledovanost 20,4 %), čímž ČT získala v daném čase téměř 2/3 TV trhu, uvedl tiskový mluvčí veřejnoprávního média Ladislav Šticha.

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 11. 10. 2011 14:24

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+