Více

Nova Action meziročně vyskočila, v rámci týdne však klesá

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Nově pojmenovaný kanál oproti minulému týdnu ztratil v obou diváckých skupinách kolem 0,55 %, meziročně si však připisuje asi 0,94 %.

Mezitýdenní vývoj (vs. 9. týden 2017)

Cílová skupina 15+

Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenal kanál Nova Action, který ztratil 0,52 procenta diváků starších patnácti let. Ztrácela také stanice ČT sport, která odepsala 0,31 procenta uvedené cílové skupiny, a ČT2, která spolu s hlavní Novou přišla o 0,19 procenta. Kanály sdružené v položce Ostatní naopak nabírají podíl 0,2 procenta. Posiluje i TV Barrandov, a to o 0,32 procenta. Nejvíce diváků všeobecné věkové skupiny ale nabírá Nova Cinema – 0,35 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Meziročně nejvíce ztrácejí kanály skupiny Ostatní

Jediná televizními skupina, která si polepšila, je Barrandov. Ten nabral 0,59 procenta a celkem ho sledovalo 8,86 procenta obecné divácké skupiny. Nejlépe si vedla Nova, která sice ztrácela 0,38 procenta, ale celkem oslovila 30,71 procenta diváků starších patnácti let. Odepisuje i Česká televize, jejíž podíl klesl o 0,41 procenta na celkových 29,36 procenta, a také Prima, u níž dosáhl 21,75 procenta obecné cílové skupiny při poklesu 0,17 procenta.

Meziroční vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+