Více

Nova a Prima Cool dosáhly minulý týden na nejlepší čísla podzimu

UVNITŘ GRAF A TABULKA Podzimních týdenních rekordů v podílu na dospělém publiku dosáhly minulý týden televize Nova a program Prima Cool. Pro druhý program Primy šlo dokonce o druhý nejlepší týdenní výsledek v historii, a teprve potřetí v týdenních číslech pokořila u cílové skupiny diváků starších patnácti let hranici tří procent. Naopak prvnímu programu České televize poprvé od nasazení čtvrté řady taneční soutěže StarDance klesl celodenní podíl pod 16 procent.

Televizi Nova se minulý týden vyloženě dařilo, a to i přes to, že její soutěž Talentmania skončila až za finálem konkurenčního projektu Česko Slovensko má talent na Primě. Po celý den Novu sledovalo v průměru 32,69 procenta dospělého publika, což je o 1,12 procentního bodu více než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin její podíl tradičně ještě povyskočil, tentokrát na hodnotu 37,82 procenta. Nova Cinema naopak klesala. V celodenních číslech o 0,57 procentního bodu na 3,69 procenta, během prime time si ale polepšila na hodnotu 3,99 procenta.

Stoupala také Prima, která se po dvoutýdenním výkyvu vrátila v průměrném celodenním podílu nad 19 procent, konkrétně na hodnotu 19,21 procenta. To je o 0,32 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Ve večerních časech se ale Primě už tolik nedaří, i když podíl 18,96 procenta tentokrát znovu stačil i na ČT 1 a Prima si udržela pozici druhé nejsledovanější české televize. Prima Cool dosáhla v celodenních číslech hodnoty 3,02 procenta, což je o jedinou setinu procentního bodu více než minule. Během prime time si ale pohoršila na průměrných 2,77 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Česká televize se vrátila svými výsledky do dob přes StarDance. Program ČT 1 minulý týden sledovalo po celý den v průměru 15,62 procenta dospělého publika, o 0,77 procentního bodu méně než předminulý týden. V hlavním vysílacím čase se Jednička zmohla jen na průměrných 16,92 procenta. Zato Dvojce se daří přibližovat čtyřprocentnímu celodennímu podílu, minulý týden dosáhla konkrétně hodnoty 3,90 procenta. To je o 0,24 procentního bodu více než v předminulém týdnu, ale během prime time zájem o ČT 2 tradičně klesl: tentokrát na 3,17 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

Zájem stoupal také o zpravodajskou ČT 24, kterou po celý den sledovalo průměrně 3,30 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. Předminulý týden to bylo o 0,26 procentního bodu méně. Ve večerních časech však zájem o ČT 24 tradičně klesá, minulý týden tedy dosáhla během prime time průměrného podílu 1,98 procenta. Zato sportovní ČT 4 mírně klesla. V celodenních číslech o devět setin procentního bodu na 1,62 procenta, večer si pak mírně polepšila na 1,75 procenta.

Televizi Barrandov se nepodařilo udržet celodenní podíl nad pěti procenty, minulotýdenní hodnota 4,80 procenta je ale pro tuto televizi, dá se říct, dobrý průměr. Oproti předminulému týdnu jde ale o pokles o 0,58 procentního bodu. V hlavním vysílacím čase si Barrandov ještě trochu pohoršil na hodnotu 4,32 procenta. I přes tyto poklesy si ale udržel pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi po Nově, Primě a ČT 1 a uhájil své pozice před Novou Cinema a Prima Cool.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,35 procenta, o 0,16 procentního bodu méně než minule. Během prime time dosáhly podílu 1,56 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 9,80 procenta, což je o 0,22 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Ve večerních časech jejich podíl klesl na 6,76 procenta.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+