Více

Neobyčejné životy na ČT 1 propadly, zaujala však Liga mistrů na ČT Sport

UVNITŘ TABULKY Dokumentární cyklus Neobyčejné životy měl včera dokonce nižší sledovanost než mystery formát Věřte, nevěřte na TV Barrandov – o sto tisíc diváků.

Prvnímu programu České televize se ve středu po 21. hodině nedaří. Po skončení dokumentárního cyklu Tajemství rodu se dostal díky Neobyčejným životům na ještě nižší čísla. Díl s režisérem Jurajem Jakubiskem vidělo včera pouze 219 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 5,82 %. Pošta pro tebe skončila na svých tradičních číslech – 519 tisíc diváků (share 14,05 %). V celodenní sledovanosti dosáhla ČT 1 u diváků starších 15 let 13,44 %. Česká televize se však mohla spolehnout především na ČT Sport. Atraktivní duel fotbalové Ligy mistrů mezi Borussií Dortmund a Realem Madrid vidělo 370 tisíc diváků (share 11,11 %). Stanice dosáhla nadprůměrného podílu 4,87 %, v prime timu 7,86 %.

MINULÝ TÝDEN: Česká televize poprvé bez Tajemství rodu: Neobyčejné životy vidělo 435 tisíc diváků

Nejsledovanějším středečním primetimovým pořadem u dospělého publika byly Cesty domů na Primě family. Ujít si je nenechalo 934 tisíc diváků (share 24,34 %). Následující Top Star magazín si pustilo 515 tisíc diváků (share 18 %). Mladí diváci preferovali Gympl s (r)učením omezeným na Nově. K obrazovkám jich přišlo 593 tisíc (share 32,15 %). Všech diváků starších 15 let si seriál připsal 919 tisíc (share 23,67 %). Investigativní magazín Na vlastní oči si tentokrát pustilo 710 tisíc diváků (share 20,99 %), z nichž 362 tisíc (share 21,39 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Celodenní podíl Primy family na publiku byl 18,55 %, u novy tato cifra překročila v obou diváckých skupinách hranici 25 %.

ÚTERNÍ DATA: Krampol se loučí antirekordem, Ligu mistrů na Primě Cool viděl půlmilion diváků

Tradičních hodnot dosáhly ve středu i pořady TV Barrandov. Vtip za stovku si nenechalo ujít 264 tisíc diváků (share 7 %), Věřte, nevěřte vidělo 318 tisíc diváků (share 9,2 %). V celodenním podílu si stanice „ukrojila“ podíl 5,01 %. Dokument Vůně cizích krajů si pustilo 258 tisíc diváků (share 7,04 %). Pro srovnání, nejsledovanější pořad na Primě Zoom zaujal 108 tisíc diváků (share 2,9 %). Šlo o jediný dokument, který se dostal se sledovaností nad 60 tisíc diváků. Pořady Fandy, Smíchova a Telky sice skončily pod 100 tisíci diváky, ale Nova si přesto pochválila sledovanost druhé jmenované televize. Smíchov získal ve skupině diváků 15 až 54 let za celý den podíl 2,18 % a dostal se na úroveň Zoomu.

NEPŘEHLÉDNĚTE: ČT 1 minulý týden na nejhorších číslech za letošní rok, Nova Cinema na nejlepších

A jak na tom byly se sledovaností další komerční kanály? Za Novu Cinema zbývá doplnit ještě snímek Nežádej svůj poslední tanec. Ten si pustilo 136 tisíc diváků (share 3,68 %). V novácké skupině 15–54 šlo o 96 tisíc diváků (share 5,47 %). Na Primě Cool byly nejsledovanější Největší bitvy II. světové války se startem před 21. hodinou, pustilo si je 157 tisíc diváků (share 3,97 %), diváci Primy love preferovali především Sběratelé kosti. Bylo jich 104 tisíc (share 2,96 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 24. dubna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 13,44 11,38 10,07 8,08
ČT 2 4,08 3,58 4,08 3,27
ČT Sport 4,87 7,86 6,00 9,43
ČT 24 4,20 2,49 2,78 1,91
Nova 25,79 28,80 29,75 32,05
Nova Cinema 2,87 3,00 3,81 4,41
Fanda 1,49 1,71 2,11 2,28
Smíchov 1,29 1,27 2,18 2,07
Telka 0,68 0,67 0,56 0,35
Prima family 18,55 19,82 12,15 12,92
Prima Cool 3,19 3,15 5,06 4,68
Prima love 2,40 1,84 3,14 2,76
Prima Zoom 1,91 1,68 2,17 1,71
TV Barrandov 5,01 5,74 5,02 6,26
Atmedia 1,81 1,13 2,70 1,62
ostatní TV 8,41 5,87 8,43 6,20
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za středu 24. dubna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 26,59 25,31 22,93 22,69
Nova Group 32,12 35,46 38,40 41,17
Prima Group 26,05 26,49 22,52 22,06

Zdroj: ATO-Mediaresearch

19 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 4. 2013 2:40

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+