Více

„Nesmutnící“ Prima ve čtvrtek jen 2,5 procentního bodu od podílu Novy

Na minimální rozdíl 2,51 procentního bodu v celodenním podílu na dospělém publiku se dostaly ve čtvrtek dvě nejsledovanější české televize – Nova a Prima. Zatímco Nova večer upravila svoje vysílací schéma, aby tak reflektovala státní smutek za zesnulého prvního českého prezidenta Václava Havla, Prima v programu nic neměnila a doplnila pouze svoje logo černou stužkou. Podobně jako předchozí dny se jí „nesmutnění“ vyplatilo.

K TÉMATU: Prima jako jediná nemění kvůli smutku program, pouze upravila logo

Primu ve čtvrtek sledovalo po celý den v průměru 23,9 procenta dospělého publika, zatímco Novu jen 26,41 procenta. Rozdíl byl patrný zejména v prime time, neboť Nova vyměnila původně plánovaný film Budiž světlo za nedávno opakovaný snímek Forrest Gump (seriál Ordinace v růžové zahradě 2, který Nova vysílá ve čtvrtek od 20:00, má od minulého týdne do jarní sezóny přestávku). Prima vysílala speciální díl svého kulinářského pořadu VIP Prostřeno!

ČTĚTE TAKÉ: Také hlavní Nova bude držet smutek, na Silvestra nedá Michala Davida

Větší rozdíl mezi podíly Novy a Primy byl u cílové skupiny diváků od 15 do 54 let, ale i v ní Prima posílila. Nova oslovila 27,64 procenta publika, Prima 20,11 procenta. Třetí v pořadí, první program České televize, který státnímu smutku nejvíc podřizuje úpravy svého vysílání, opět oproti obvyklému čtvrtečnímu výkonu klesl. U nejširší cílové skupiny diváků starších 15 let dosáhl podílu 12,76 procenta, u diváků od 15 do 54 let pak 11,83 procenta.

Nad průměrem se však držela zpravodajská ČT 24, která ve čtvrtek oslovila 5,18 procenta dospělého publika a 4,05 procenta diváků od 15 do 54 let, kteří trávili čas u televize. Mladší diváci pak dávali hodně přednost Primě Cool, která ve skupině lidí od 15 do 54 let zaujala 6,57 procenta publika.

12 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 25. 12. 2011 19:29

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+