Hlavní navigace

Nejvíce klesá ČT sport, nejvíce posiluje Nova

27. 2. 2017
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: Nova
UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Zatímco v rámci týdne ČT klesá o více než tři procenta, skupina Nova o skoro totéž posiluje. Roste ale i Barrandov.

Mezitýdenní vývoj (vs. 7. týden 2017)

Cílová skupina 15+

Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenal kanál ČT sport, který ztratil 4,13 procenta diváků starších patnácti let. Výpadek jen minimálně kompenzovala stanice ČT24, která si polepšila o 0,5 procenta uvedené cílové skupiny. Ztrácejí i stanice sdružené pod položkou Ostatní, které přišly o 0,22 procenta obecné divácké skupiny. Ztrácí i Prima Zoom a odepisuje 0,14 procenta. Naopak posílila hlavní Nova o podíl 1,99 procenta a také filmová Nova Cinema, a to o 0,42 procenta všeobecné věkové skupiny.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Jednotlivé televizní skupiny zůstávají více méně na svém, klesá jen podíl TV Barrandov

Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Nova, která si přidala 2,96 procenta a celkem oslovila 30,93 procenta diváků starších patnácti let. Polepšila si i skupina Barrandov, jejíž podíl stoupl o 0,4 procenta na celkových 8,61 procenta. Na svém je pak Prima, u níž dosáhl 21,77 procenta obecné cílové skupiny při neznatelném nárůstu 0,02 procenta. Poklesl tak pouze podíl České televize, která však přišla o 3,17 procenta a celkem ji sledovalo 28,95 procenta uvedené divácké skupiny.

TOP 10 za všechny kanály zatím není k dispozici

Cílová skupina 15–54

U mladších diváků taktéž vykázal nejvyšší ztrátu kanál ČT sport, který přišel o 4,23 procenta, a také skupina stanic sdružená pod položkou Ostatní. Ta ztratila 0,24 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. I v této divácké skupině se ztráta nevyhnula stanici Prima Zoom, která odepisuje 0,2 procenta. Naopak narostl podíl stanice Nova, která si k dobru připsala 2,36 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Nárůst vykázala i Nova Cinema, která posílila o 0,51 procenta, a také Nova Action. V jejím případě podíl u mladších diváků o 0,35 procenta vzrostl.

MINULÝ ROK: Meziročně roste podíl Primy, naopak Nově klesl i o více než pět procent

Česká televize poklesla i jako televizní skupina, když přišla o 3,78 procenta mladší divácké skupiny a její celkový podíl činil 23,85 procenta. Všechny ostatní skupiny posilují a nárůst tak vykazují kanály FTV Prima, jejichž podíl ovšem narostl o neznatelných 0,05 procenta a celkem činil 22,42 procenta. O plných 3,57 procenta pak posílily stanice skupiny Nova, jejichž celkový podíl tvořil 37,68 procenta. Posílila i skupina Barrandov, a to o 0,47 procenta na celkových 5,42 procenta.

Kanály – průměrné podíly – nejsou zatím k dispozici

Graf podílu kanálů – není zatím k dispozici

Graf podílu skupin – není zatím k dispozici

Meziroční vývoj (vs. 8. týden 2016)

Cílová skupina 15+

Nejvíce si meziročně polepšila, o 1,31 procenta, stanice Nova Action. Naopak kanály skupiny Ostatní přišly v meziročním srovnání o 2,28 procenta obecné divácké skupiny. Poměrně výrazně poklesl i podíl stanice Prima, která meziročně odepsala 1,06 procenta diváků starších patnácti let. Ztrátu zaznamenal i kanál ČT sport, který přišel o 0,81 procenta. Posílila ještě TV Barrandov, a to o 0,72 procenta, a také kanály sdružené pod Atmedia, které si připisují 1,01 procenta.

Z pohledu televizních skupin ztrácela Česká televize, která klesla o 1,05 procenta všeobecné věkové skupiny, nejvíce ale odepisuje FTV Prima, která přišla o 1,28 procenta. Naopak nejvíce si polepšila skupina Nova, která si v 15+ připsala 2,17 procenta, a také skupina Barrandov. Ta u této divácké kategorie posílila o 1,72 procenta.

BRAND24

Graf týdenních podílů kanálů (2017)

Cílová skupina 15–54

I mezi mladšími diváky nejvíce bodovala stanice Nova Action, jejíž podíl stoupl o 1,34 procenta. Nejinak tomu bylo i u sesterské Novy 2, která si navíc připisuje 1,07 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Nejvýraznější ztrátu opět zaznamenávají kanály sdružené pod položkou Ostatní, které meziročně odepisují 2,58 procenta, a také stanice ČT sport, která ztratila 1,04 procenta. O 0,7 procenta oslabila také Prima love, naopak stanice sdružené pod Atmedia meziročně svůj podíl u mladších diváků o 1,1 procenta navyšují.

Meziroční posuny nejsou nijak výrazné. Nejvíce si polepšila Nova, která získala navíc 2,92 procenta diváků mladších 54 let. Posílila i skupina Barrandov, který si připsala 0,39 procenta. Nejvíce svůj podíl, o 1,27 procenta, oslabila FTV Prima. Česká televize je meziročně u věkové skupiny 15 až 54 let v podstatě na svém a klesla o neznatelných 0,01 procenta.

Tabulka týdenních podílů kanálů (2017)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).