Více

Nejvíce posiluje Česká televize. Díky ČT Sport

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – V rámci týdne je nárůst znát jak u obecné divácké skupiny, tak u mladšího publika 15–54.

Mezitýdenní vývoj (vs. 30. týden 2016)

Cílová skupina 15+

Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenala televize Nova, která ztratila 0,96 procenta diváků starších patnácti let. Ztrácela ale i stanice Prima, která přišla o 0,56 procenta obecné divácké skupiny, a také TV Barrandov. Ta přišla o podíl 0,57 procenta. Naopak nejvíce si polepšil kanál ČT Sport, a to o 4,78 procenta uvedené cílové skupiny. O 0,81 procenta posílila i ČT 2 a 0,15 procenta všeobecné věkové skupiny si může přičíst i filmová Prima Max.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Meziročně klesá podíl z kolonky Ostatní, v týdenním srovnání se daří hlavní Primě i Nově

CIF16

Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Česká televize, která posílila o 4,28 procenta a celkem oslovila 34,58 procenta diváků starších patnácti let. Všechny ostatní skupiny už ztrácejí a nejvíce to postihlo skupinu Nova, jejíž podíl klesl o 1,73 procenta na celkových 25,06 procenta. FTV Prima dosáhla 21,27 procenta obecné cílové skupiny při poklesu o 0,77 procenta. Ztráta potkala i skupinu Barrandov, která přišla o 0,89 procenta a celkem ji sledovalo 7,51 procenta uvedené divácké skupiny.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+