V položce týdenní poslechovosti si podle aktuálních výsledků měření poslechovosti rozhlasových stanic Radio Projekt tradičně nejlépe vede Rádio Impuls, které si jednou týdně pustí 1,927 milionu posluchačů. To znamená oproti minulému měřenému období nárůst o dvacet tisíc posluchačů, výsledky se týkají věkové skupiny od dvanácti do 79 let.
MINULÉ VÝSLEDKY: Radioprojekt – Pořadí na prvních místech se nemění, posílení poslechovosti hlásí F1
Víceméně na svém zůstává i druhá Evropa 2, jejíž poslech minimálně jednou týdně deklaruje 1,673 milionu posluchačů, což je o celé čtyři tisíce méně než v minulém měřeném období. Mírný pokles vykázala i třetí Frekvence 1, kterou týdně naladí 1,586 milionu posluchačů – v minulém měření jich bylo 1,604 milionu.
Klasickou čtyřkou zůstává Radiožurnál s týdenní poslechovostí 1,472 milionu posluchačů, což ve srovnání s minulými výsledky znamená nárůst o 34 tisíc posluchačů. Na pátém místě mezi celoplošnými stanicemi zůstává Český rozhlas Dvojka, která týdně osloví 596 tisíc posluchačů. Ve své prezentaci ale Pavel Šimoník z výzkumné agentury STEM/MARK upozornil na statisticky významný pokles v denní poslechovosti Dvojky o 37 tisíc posluchačů. V týdenním poslechu si o devatenáct tisíc posluchačů pohoršila i Vltava, naopak dlouhodobě roste poslech Českého rozhlasu Plus.
Country vyrovnalo síly s Beatem
Mezi regionálními stanicemi vede Rádio Blaník, které si jednou týdně naladí 1,111 milionu posluchačů. Druhému Country Rádiu pak stačí méně než polovina posluchačů, během týdne si ho poslechne 461 tisíc lidí. I u něj ale již citovaný Pavel Šimoník upozornil na pokles týdenní poslechovosti o třicet tisíc posluchačů, významnější pokles zaznamenalo i Fajn Radio.
V denní poslechovosti se Country Rádio vyrovnalo s Rádiem Beat – obě stanice si denně naladí 232 tisíc posluchačů, což je oproti minulému měření změna, tehdy Beat denně poslouchalo 255 tisíc a Country 239 tisíc posluchačů. Týdně pak v aktuálně měřeném období Beat oslovil 455 tisíc posluchačů.
Výzkum poslechovosti Radio Projekt realizují pro Asociace provozovatelů soukromého vysílání a Sdružení komunikačních a mediálních agentur výzkumné agentury STEM/MARK a Median. Jde o telefonický výzkum CATI, který soustředí data od třiceti tisíc respondentů ročně. Základní otázka zní, jaké rozhlasové stanice poslouchal dotazovaný včera a které minulý týden.