Reklama na OldSpice je uplne v pohode, dokonce ji mam radeji nez jiny balast. To ze vyhrala jako nejhorsi neco vypovida o ctenarich Digizone. Je to skutecne povedena parodie na stejne dementni reklamy myslene vazne. Mohla pobourit a znechutit jedine burany, kteri nepochopili, ze to je nadsazka. Ona totiz velmi vystizne ukazuje, jak se /nebo rada by se/ vetsina chlapaku chovala, i kdyz v jemnejsich nuancich /v realu/. No tak Nadsamci, to se neumite zasmat sami sobe_?
/jen takovou poznamku, nemam rad OldSpice - skutecne "voni" desne/
Z hlediska marketingu je to velmi uspesna reklama.. Kazdy tu reklamu zna a kazdy vi, ze je na Old Spice.. To ze je trochu ulitla je zamer, ktery se povedl.
To ano, ale tahle se jim nepovedla. Ta si opravdu titul dementní reklama zaslouží. Nějak se jim nepovedlo aby ta (doufám že zamýšlená) nadsázka byla alespoň trochu cítit.
1) Jde o sérii reklam, které na sebe navazují.
2) Zvážil někdo z Vás, jak moc té reklamě škodí její OPRAVDU DEMENTNÍ dabing? (ostatně jako ve většině reklam, seriálů, pořadů a filmů... zlatá éra českého dabingu je dávno pryč...).
3) Old Spice reklamy se objevily v Super Bowl vysílacích časech, pokud nevíte, googlujte Super Bowl a na Wiki si třeba přečtěte, cože to jsou reklamní bloky na Super Bowl. Jinak doporučuji třeba odkaz http://mashable.com/2011/02/06/super-bowl-ads/#J3eQmzw6n3k
4) Nadsázka je jasná a tahle reklama bezvadně paroduje ony reklamy "plné svěžesti"...
5) Reklama "The Sun" není parodie, protože parodie parodie neexistuje. Je na úplně stejné rovině, jen trapnější, protože kopie.
6) Vzbudila zájem a to je účel reklamy.
Tak toto není chyba Old Spice, ale opět další věc naprosto ******** dabováním. Kdo si pustí originál: http://www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE tomu to bude jasné ani nemusí umět anglicky.