Více

Nejdementnější televizní reklama na českých televizích? Old Spice!

UVNITŘ VIDEO Celý srpen mohli čtenáři serveru DigiZone.cz vybírat čtveřici nejhloupějších reklam, které momentálně brázdí české televizní obrazovky. Do poloviny září pak hlasovali o tom, která z těchto čtyř reklam je nejdementnější. Tento titul nakonec po zásluze získává reklamní spot Old Spice s černochem „na koni“. Z téměř tisíce hlasů jich ve finále získal plných 49 procent. Na druhém místě skončila s velkým odstupem a 25 procenty hlasů reklama na dámské vložky Allways se skupinou „shopujících“ teenegerek.

K TÉMATU: Hledáme nejdementnější televizní reklamu: velké finále!

V pořadí třetí nejdementnější reklamou, která se v době hlasování objevovala ve vysílání, byl spot na Activii „normální není cítit se jako balon“, pro nějž hlasovalo 16 procent respondentů. A konečně čtvrté místo obsadila reklama na Pedigree s Brunem, který dělá pevná hovínka. Tuto reklamu považovalo za nejhorší vůbec 10 procent hlasujících. Čest poraženým, vítězi gratulujeme a slibujeme, že agentuře předáme slavnostní diplom s titulem nejdementnější reklamy v českých televizích pro rok 2011.

Toto je podle čtenářů DigiZone.cz nejdementnější reklama na českých televizích…

… a toto je její parodie, která v Británii propagovala bulvární deník The Sun.

10 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 17. 10. 2011 17:25

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+