Více

Nástup MS v hokeji nejvíc uškodil Nově, Barrandov naopak stoupal

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Česká televize díky sportovnímu kanálu porazila Novu a v širší cílové skupině všech dospělých diváků starších 15 let se jako skupina stala lídrem trhu.

Mezitýdenní vývoj (vs. 17. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Začínající mistrovství světa v hokeji minulý týden výrazně zamíchalo kartami televizní sledovanosti. ČT Sport podle očekávání zaznamenala největší růst v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let ze všech televizí měřených peoplemetry. Ve srovnání s předminulým týdnem si polepšila o 5,78 procentního bodu na hodnotu 10,20 procenta, což však zatím nestačilo ani na pozici trojky na trhu. Růst zaznamenala i TV Barrandov (+ 0,32 procentního bodu na 4,02 procenta) a Prima love (+ 0,14 procentního bodu na 2,41 procenta). Většina televizí ale kvůli hokeji klesala. Nejvíc hlavní kanál Novy, který se propadl o 2,53 procentního bodu na podíl 22,38 procenta. Významně klesala i Nova Cinema (- 0,67 procentního bodu na 4,08 procenta), „velká“ Prima (- 0,63 procentního bodu na 12,18 procenta) a ČT 1 (- 0,49 procentního bodu na 14,20 procenta).

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Nova rostla na úkor Primy, ČT 1 meziročně ztrácí mladé publikum

widgety

Výrazný nástup sportovního kanálu pomohl České televizi v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku porazit Novu a stát se lídrem trhu. Kavčí hory si oproti předminulému týdnu polepšily o 4,89 procentního bodu na hodnotu 34,35 procenta. Kromě ČT Sport nepatrně rostla i ČT 2 (ale jen o dvě setiny procentního bodu). Skupina Nova zaznamenala z „velké trojky“ největší mezitýdenní pokles. Jejích pět volně šířených programů si pohoršilo o 3,84 procentního bodu na hodnotu 30,46 procenta. Klesala i skupina Prima, a to o 1,07 procentního bodu na souhrnný podíl 19,15 procenta. Skupina Barrandov, která vykázala první týdenní data za druhý kanál Kino Barrandov, dosáhla souhrnného podílu 4,24 procenta (z toho na Kino Barrandov připadlo 0,22 procenta).

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+