Více

Nakoupíme další telenovely, slibuje po úspěchu Šeherezády šéfka Markízy

Úspěch turecké telenovely Tisíc a jedna noc přiměl vedení slovenské televize Markíza uvažovat o nákupu a nasazení dalších telenovel. V PR rozhovoru pro web mediální skupiny CME, která Markízu vlastní, to řekla generální ředitelka této televize Zuzana Ťapáková, která loni na tomto postu vystřídala Václava Miku (předtím dlouhá léta vedla marketing Markízy). Tehdejší programový ředitel Markízy Gorazd Slak přitom proti zařazení Tisíce a jedné noci do prime time původně protestoval.

K TÉMATU: Markíza chce využít zájem o Tisíc a jednu noc, reprízuje ji na TV Doma

Jde o vysoce kvalitní produkci, která díky svému charakteru, hudbě, obsazení a nádhernému prostředí vyvolává u diváků pozitivní emoce, jako sílu lásky, přátelství, rodinných tradic a hodnoty, které jsou určitě podobné srdci Slováků, zhodnotila úspěch Tisíce a jedné noci šéfka Markízy. Samozřejmě pokračujeme v nakupování práv na další úspěšné telenovely, které tvoří část nabídky TV Doma (druhý program Markízy zaměřený na ženy, pozn. red.) už od jejího založení. A pokud další telenovela přijde s porovnatelně stejně úspěšným potenciálem, začneme se zaobírat jejím začleněním do programové struktury Markízy, řekla Ťapáková.

ČTĚTE TAKÉ: Markíza bude vysílat Tisíc a jednu noc každý všední den po 20:00

Podle serveru Mediálne.sk, který na rozhovor Ťapákové upozornil, už Markíza některé další turecké telenovely nakoupila a má je připraveny do vysílání. Tisíc a jedna noc se na Slovensku uchytila natolik, že od Nového roku do zahájení druhé řady Česko Slovenské SuperStar byla nejsledovanějším pořadem všech televizí, a předčila dokonce i hlavní zpravodajskou relaci Markízy Televizní noviny. Proto ji Markíza posléze nasadila od pondělí do pátku na 20 hodinu. Po startu pondělních přenosů vyřazovacích kol SuperStar v tomto dni vysílá Šeherezádu až od půl desáté.

NAPSALI JSME: Markíza se pustila do boje s Joj o prime time, válcuje ji tureckou telenovelou

Vysílání Tisíce a jedné noci v hlavním vysílacím čase si na Slovensku prosadil prezident a generální ředitel CME Adrian Sarbu. Stejná strategie mu však nevyšla v České republice, kde tato telenovela vydržela v hlavním vysílacím čase Novy pouhé čtyři dny, než ji vedení televize kvůli nízké sledovanosti přesunulo do podvečera od 17:30 hod. V tomto čase však láká od pondělí do pátku milionové publikum a zvyšuje celodenní podíl Novy na divácích.

7 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 31. 3. 2011 18:46

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+