Více

Nadále stoupá podíl TV Barrandov, meziročně nejvíc ztrácí Nova

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Oproti minulému týdnu klesaly podíly Novy i České televize, naopak lehce stoupal podíl Primy. Skokanem roku je TV Barrandov.

Mezitýdenní vývoj (vs. 10. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Výrazné ztráty utrpěly oproti minulému týdnu kanály České televize, konkrétně ČT Sport přišla o 0,79 procenta obecné cílové skupiny a ČT 1 o 0,41 procenta. Hlavní kanál Novy pak musel odepsat 0,78 procenta uvedené divácké skupiny. Polepšily si naopak menšinové stanice, kanály sdružené v rubrice Ostatní přibraly 0,52 procenta a stanice zastupované společnosti Atmedia poskočily o 0,51 procenta diváků starších patnácti let. Narostl i podíl TV Barrandov, a to o 0,36 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Mezitýdenní srovnání vyznívá pro Novu, naopak klesá Prima

Content

I mezi televizními skupinami si dobře vedly kanály TV Barrandov, jejich podíl narostl o 0,3 procenta na celkových 6,9 procenta. Svůj podíl lehce navýšila i skupina Prima, která poskočila o 0,25 procenta na konečných 23,03 procenta. Naopak největší ztrátu vykázala stanice České televize, která oproti minulému týdnu odepsala 1,15 procenta obecné divácké skupiny a skončila na 30,27 procentech. Nova ztratila půl procentního bodu a její podíl tvořil 27,88 procenta.

Meziroční vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+