Více

Na vizuální proměnu ČT 24 a ČT Sport osobně dohlédne šéf televize Petr Dvořák

Oba tematické kanály České televize čeká stejná změna, kterou na začátku října prošly programy ČT 1 a ČT 2. Nyní používají jen nová staniční loga.

Přípravám nového vizuálu programů ČT 24 a ČT Sport bude přímo velet generální ředitel České televize Petr Dvořák. Dočasně si vzal na starost oddělení self promotion ČT, které čekají také přípravy na oslavy šedesátého výročí zahájení pravidelného televizního vysílání v někdejším Československu. Dvořák to řekl na středečním zasedání Rady ČT s tím, že po výměně obchodního a marketingového ředitele ČT pod jeho pravomoc přechází část marketingového oddělení.

K TÉMATU: Dětský kanál ČT 3 nabídne i sport a publicistiku, prozradil jeho šéf Petr Koliha

ČT 24 a ČT Sport používají od října nová staniční loga, která vycházejí z nové korporátní identity a upraveného loga od grafického Studia Najbrt. Nadále si však ponechaly svoji grafiku, ČT 24 využívá stejné znělky a v nich číslice ve fontu, který používala ve svém bývalém logu. Sportovní kanál ČT se od října přejmenoval z ČT 4 na ČT Sport, ale také si nadále ponechal svoji dosavadní grafiku. Oba programy tedy čeká přechod na úplně nový vizuál.

ČTĚTE TAKÉ: Česká televize změnila tvář: ČT 1 a ČT 2 mají nový vizuál, ze Čtyřky je ČT Sport

Že by nemělo jít o kosmetickou změnu, naznačuje i změna hlavní barvy pro zpravodajskou ČT 24, s níž počítají návrhy Studia Najbrt. Zatímco dosud ČT 24 používá jako hlavní barvu tmavě červenou (o odstín tmavší než ČT 1), nově by se měla „převléknout“ do modré. Všechny čtyři programy ČT tak budou používat jasně odlišné barvy (Jednička červenou, Dvojka oranžovou, Čtyřiadvacítka modrou a ČT Sport zelenou). Barvu připravovaného dětského kanálu s pracovním názvem ČT 3 televize zatím neprozradila.

12 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 9. 11. 2012 18:10

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+