Více

Na prvním programu ČT přibude od Nového roku reklama

Česká televize od 1. ledna 2008 nejen že nepřijde o možnost vysílat reklamu, ale na prvním programu ji bude moci ještě posílit. Poslanci totiž během třetího závěrečného čtení vládního návrhu diginovely zákona o rozhlasovém a televizním vysílání odhlasovali návrh Hany Orgoníkové (ČSSD), aby ČT 1 mohla od roku 2008 zvýšit podíl reklamy na celkovém vysílacím čase z dnešních 0,5 na 0,75 procenta.

Ostatní programy ČT mohou nadále reklamě vyčlenit maximálně 0,5 procenta celkového vysílacího času. Společně s teleshoppingem může každý kanál ČT věnovat komerčním sdělením až pět procent celkového vysílacího času. Pro tuto změnu hlasovalo 136 ze 146 přítomných poslanců. Výtěžek z prodeje reklamních časů půjde do fondu na podporu digitalizace, na výstavbu veřejnoprávního multiplexu a do Státního fondu na podporu kinematografie.

18 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 30. 9. 2007 21:06

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+