Více

Názory k článku
Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

Petr Marecek aura:44
Petr Marecek Login: PMarecek
26. 6. 2012 16:00 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

kdyby všude pustili velké výkony jak v BUDĚJOVICÍCH,ČI OSTRAVĚ tak nemuseli dělat tolik rakviček a malých vysílačů.

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
26. 6. 2012 16:05 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

To asi ne ...

K. Vav aura:31
K. Vav Login: K.1
26. 6. 2012 17:24 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

V Ostravě 0,79kW je velký výkon ????

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
26. 6. 2012 17:35 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Určitě není, však to ale není definitivní výkon ba ani vysílač jak se píše v textu. Je to taky o stanovišti a pak o výkonu. Vysílač někde v ulici i kdyby vysílal 50kW tak tím nepokryje Ostravu. Praha je taky a bude poslepovaná z malých drobných několika vysílačů. Ostravu a Brno zřejmě čeká to samé. Menší města už jsou a budou pokrývána z terénu za městem. Jinak 0,8kW kdyby bylo na dobrém místě, tak pokryje solidní okruh několika km od vysílače. Záleží také jaké má AS. S 1 rakvičkou se toho asi moc pokrýt nedá :-) (jako mají např. u HK)

Lumír L aura:52
Lumír L Login: Lumca_1
26. 6. 2012 17:39 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Slyšeli jste "Slovo Boží"... K těmto blábolům člověka, který o problematice vysílacích sítí a technologií neví vůbec nic, NENÍ co dodat! Bohužel tito lidé, čím více je rozumná část národa ignoruje, tak o to víc všude své bláboly roztrušují!

Pavel Moravec aura:62
Pavel Moravec Login: P.Moravec
27. 6. 2012 11:56 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Tech necelých 800W pro Ostravu je výsměch.

Přímo v centru Ostravy to na venkovní anténu (bez předzesilovače) do překlopení na jednom místě jelo, druhé bylo bez signálu. Teď, po změně parametrů už to pořádně nejede ani na tom prvním bez kostičkování a častých výpadků.

Ať se na mě nezlobí, ale dokud nespustí Lanovou, tak prostě to pokrytí z mapky, co se tady objevuje, v centru Ostravy mít nebudou, ta masa železobetonových paneláků, umístění antény a terénní profil se o to postarají.

Martin Š. aura:68
Martin Š. Login: MartinS.
26. 6. 2012 16:00 Nový

Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Mohu jen souhlasit. Jsem z Prahy a pořád jsem nic nenaladil

Petr Marecek aura:44
Petr Marecek Login: PMarecek
26. 6. 2012 16:02 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

omlouvám ne v ostravě, ale PLZNI

Petr Vacek Login: pevac
26. 6. 2012 16:36 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

V Plzni je velkej výkon? Bydlím přímo v Plzni a na venkovní anténu se zesilovačem,co chytám luxus kvalitu Krašov MUX1,2,3 a MUX1 Příbram bohužel MUX4 nic,jen semtam nějaká zatoulaná kostička...

Jaroslav Novák aura:60
Jaroslav Novák Login: Jardysek
26. 6. 2012 16:54 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Pánové, nejlepší to je asi tady na Ústecku, jak jsem již avizoval před spuštěním, těm obrázkům pokrytí jsem se smál už před, že to nenaladí ani blízké Teplice jsem ale nečekal.

To, že já signál nechytnu s tím sem se už smířil, doufal jsem, že něco dají na o2 vysílač na Lovoši, kde by tím pokryl oblast Litoměřicko - Kladno, ale když čtu jak to vypadá jinde, tak nic nečekám.

Dominik Strnad aura:100
Dominik Strnad Login: Dominik.Strnad
26. 6. 2012 17:06 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Jo, to Ústecko je vtipný, bydlím cca 20 km od vysílače a signál je pochopitelně na nule :D

David Kříž aura:72
David Kříž Login: david.kriz
26. 6. 2012 17:08 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

To bude tím, že ústecký vysílač vůbec nejede :-) je OFF

BLAZ CZ aura:74
BLAZ CZ Login: BLAZCZ
26. 6. 2012 17:12 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Jak dlouho je OFF? Doufám, že až bude ON, tak to půjde i v Teplicích, kde by to podle jejich map mělo jít.

Martin Patera aura:99
Martin Patera Login: Martin.Hodan
27. 6. 2012 8:40 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

A to jsme jim nabizeli nas stozar na Naklerove pro pokryti Usti, Teplic, Mostu, Zatce a kus Loun a Lovosic s Litomericema.
Decin by dojeli s linearnim opakovacem (levnejsi nez novej vysilac).

Praha Malešice aura:98
Praha Malešice Login: malesice
27. 6. 2012 8:54 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Nakléřov vykryje kdeco, jenom Ústí ne, viz vysílač Radioclubu. Musel mít dokrývač pro Ústí. Pak nakléřovský vysílač radši přestěhoval na Komáří vížku.

Chtěl bych vidět, jak z Nakléřova pokryjí třeba Krásné Březno a Neštěmice. Tyhle lokality ale nepokryjí ani z hoteláku. Ten je dobrý tak na pokrytí Severní Terasy a části Stříbrníků. Rád bych se pletl.

Petr Marecek aura:44
Petr Marecek Login: PMarecek
26. 6. 2012 19:01 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

pokud sem správně četl tak 34 kw to je málo?

karel Adámek aura:34
karel Adámek Login: Adamek.karel
26. 6. 2012 16:11 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Tak ted už aspon víme proč Očko nečekalo na start muxu 4,protože amatéři mají k profíkum daleko.

A u Pařízka rozhodně od zajemcu o vysílání kliky od dveří ošoupané rozhodně nebudou.

Všichni nadávají na Poláky,ale tady by se měli od Emitelu učit za jak krátkou dobu rošířil mux 1 z tolika vysílaču,v poslední etapě a to jich bylo kolem 50.

Jaroslav Novák aura:60
Jaroslav Novák Login: Jardysek
26. 6. 2012 16:48 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Přesně tak! Už jsem to psal pod jiným článkem, sice to je horší kvalita obrazová, ale každý ho naladil.!

MASH aura:89
MASH Login: MASH
26. 6. 2012 19:04 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Je to bohužel naprosto nekoukatelná kvalita! O šílených ohraničeních videoklipů nějakejma "láskoměrama", nebo homosexuálníma inzerátama ani nemluvě. Pro mě je Óčko absolutně nezajímavé jak z technického, tak obsahového hlediska.

David Tomek aura:39
David Tomek Login: davidtomek
26. 6. 2012 19:14 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Bez diskuze. Takhle zdaleka nevypadá dobrá hudební stanice. I když na klip Biebera ty homosexuální inzeráty fungujou výborně.

Lubomír Kozák aura:44
Lubomír Kozák Login: kozakl
26. 6. 2012 19:38 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Je to levná neplacená hudební televize,dejte vy radílkové do ní injekci řádu milionů a uvidíte. A myslíte,že MTV odvysílá za den více muziky ??

Tech 7 aura:73
Tech 7 Login: tech7
26. 6. 2012 20:13 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

I ty blbosti v obraze bych překous když už musí být, ale pro mě je to nekoukatelné z důvodu rotace několika málo klipů celý den. Ale jako výplach mozku dobrý, podporuje to i množství vložené reklamy.

José ... aura:47
José ... Login: Jose
27. 6. 2012 7:11 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Úplně nejlépe to tady udělali Němci. Večer ještě jel z Lobau 3x analog.
A rano už jely bezproblémově 3 muxy DVB-T celkem 12 stanic.

Pak se rok čekalo na ČT, ala ani ta nebyla špatná. Prostě to najelo.
Z ještědu.Bezchybně. Český Mux 1. 4 televize, plus rádia.

Pak začala taškařice a divadlo. Další rok se čekalo na Mux 2 a priváty.
Pokud si pamatuji, tehdy Prima ztratila nervy a snažila se to uspíšit.
Aby se to spustilo předčasně, tak o půl roku. Ovšem Nova ne.
A Barrandov lítal mezi nimi. Asi na třičtvrtě roce najela 2x Prima z Ještědu.
Po ní 2x Nova a Barrandov jako poslední až opravdu po roce.

Pak za další rok najel Mux 3,
kde mezi tím krachla Z1 a Public TV a objevila se tam
Prima Love z Ćerné hory. Vzápětí byl zrušen, rušičkou z Ještědu.

Pak se měl objevit mux ReVi ze skokanských můstků, ale neobjevil se,
protože mu určili nižší výkon, nežli bylo původně v plánu. Ale nemůže mít na
kanále, který jim dali, vyšší.

Pak najeli Poláci. Jelení hora. Také naprosto bez problémů a perfektně.
No a nyní najel Mux 4 z Černé studnice. Opět naprosto bez problémů a perfektně.
3 HD stanice a Pohoda TV.

Takže, když by Óčko zůstalo v Mux 4 šlo by bez problémů. Tím, že je zde v ReVi
a Mux 3 tak má smůlu.

Netroufnu si odhadnout pro naši oblast zda toho, kde jde ReVi a Mux 3,
je více nebo méně, nežli toho, kde jde bezproblémů Mux 4.
Celorepublikově dá Mux 3 více, to je jasné, ale tady může být toho
kde jde dobře Mux 4 více, nežli toho, kde jde Mux 3 a Mux ReVi.

No a čeká nás někde v řijnu nebo září nebo tak někdy najetí druhého polského muxu,
z Jelení hory, což by mělo být opět bezproblémové. A pak někdy koncem roku 2013
najetí třetího polského muxu, opět Jelení hora a také pravděpodobně bezproblémové.

No a to už snad konečně bude všechno. Takže ve finále by to bylo.
1,2,3 Němci. 1,2,4 Češi, 1,2,3 Poláci.
Pokud by pak dokázali Mux 3 český někam přesunout a třeba i ReVi.
Mohlo by být českých i pět. Uvidíme.

V každém případě mux 4 perfektně jede a očekávám,
že polské 2 a 3 pojedou též dobře až je dají na Jelení horu.

Lumír L aura:52
Lumír L Login: Lumca_1
27. 6. 2012 7:23 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Tento tvůj "rozbor" v místě příjmu LBC, jsem tady (a nejen tady), četl už tak 150x. Nemáš už konečně v repertoáru něco nového?? Ne nadarmo se říká, že 100x opakovaná lež se nakonec stává pravdou!

José ... aura:47
José ... Login: Jose
27. 6. 2012 7:43 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Jen tady. Pokud si pamatuji tak nikde jinde nežli asi 100x na DZ jsem ho neuváděl.

Je to dokument o tom, co je to zač ta digitalizace, jak to tady nesmyslně roztahali a co tady vyvádí.

Samozřejmě zajímavější bylo naladit si v DVB-S nový program Slovak Sport. Tam je to totiž jen o ladění, maximálně o nějakém poplatku 29,- Kč.

Ale naštěstí tam není žádné šíbrování s ITA a neustálé rvaní peněz do STA za účelem ulovení toho, či onoho pozemního multiplexu.

Na druhou stranu až to konečně někdy dodělají, tak to hodí už alespoń tolik, co měla někdy v pravěku, tak stará analogová Astra, takže to už není relativně špatné.

Tedy je to už trochu dál, nežli když tehdy před x lety přišlo v DVB-T těch prvních 12 německých programů. Ale kolik let se čekalo na dnešní nabídku, to je prostě katastrofická hrůza, jinak to nazvat neumím...

Uvidíme jak s tím tady zamává ten mobilní net. Zatím se cukají i Rakušené i Němci. Tak by se snad ta tzv. druhá dividenda konat nemusela.

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
26. 6. 2012 16:17 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Však se to tu přeci píše proč to nelze naladit např. v Praze. Nic jiného nezbývá nežli čekat až to spraví.

Lubomír Kozák aura:44
Lubomír Kozák Login: kozakl
26. 6. 2012 19:40 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

U Pařízků se čeká i několik let.

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
26. 6. 2012 21:05 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Jo to to může, a taky než na to příjdou a naučí se to :-)

pepa novák aura:50
pepa novák Login: otiko
26. 6. 2012 16:48 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

jo, taky na TV nenaladím, ač mi to ukazuje signál. Petr Svoboda jinde psal, že je to v nastavení vysílání. Já přitom MUX4 na 64k v Praze zcela ok chytnu na PC/Aver Super 007 vč. HD

Jan Novák aura:75
Jan Novák Login: xsc2
26. 6. 2012 16:57 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

DVBViewer mi 64k nenaladí ani náhodou, do neděle přitom šel bez problémů. Takže kdepak udělali soudruzi chybu :-)

MASH aura:89
MASH Login: MASH
26. 6. 2012 19:19 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Též testy DVBViewer Praha: Absolutně nic. Pinnacle TV také nic. Přitom předevčírem obě karty Mux4 na 100%.

Tom S. aura:55
Tom S. Login: TMDX
26. 6. 2012 16:09 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Tak ten Větrný Jeníkov mě bude zajímat, jestli proleze i směrem na Žďár n/S - až to bude mít těch 10kW dle tabulky ...

Petr Koumar aura:74
Petr Koumar Login: peta809
26. 6. 2012 22:12 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

V Polné u Jihlavy taky zatím nic.

Neví náhodou někdo, kdy bude ten větrnojeníkovský vysílač opraven a rakvička otočena na Jihlavu?

Jan Novák aura:75
Jan Novák Login: xsc2
26. 6. 2012 23:23 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Proč otočena? Snad přidána další.

Petr Koumar aura:74
Petr Koumar Login: peta809
26. 6. 2012 23:28 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Protože se v článku píše, že je momentálně otočena na Havlíčkův Brod, místo na Jihlavu.

Dominik Strnad aura:100
Dominik Strnad Login: Dominik.Strnad
26. 6. 2012 16:18 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Mux 4 se zatím jeví jako ta bájná jitrnice z Obušku, z pytle ven - jitrnice, jakou svět ještě neviděl :D

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
26. 6. 2012 16:23 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

:-D jo jo, přesně tak.

Dan Rozsíval aura:45
Dan Rozsíval Login: dan.rozsival
26. 6. 2012 16:24 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Já si nemůžu stěžovat,signál je o třídu lepší než jsem čekal. Takže ke kritice se tentokrát nepřidám,naopak za sebe říkám "Pánové Olomouc dobrá práce".

Tom S. aura:55
Tom S. Login: TMDX
26. 6. 2012 16:37 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Já by si počkal do 1.11.2012 (když teda slibovali další rozšiřování do 30.10.) a uvidíme, co se jim podaří - to jsou další 4 měsíce, když si teď RP stěžuje, že měli na pokrytí republiky jen 3 měsíce ...

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
26. 6. 2012 16:49 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Kdo by to byl řekl do vele-satelit'áka Dana před několika lety, že nyní bude honit bludičky muxu4 v pozemáku :o))) Jo, člověk nikdy neví.

Dan Rozsíval aura:45
Dan Rozsíval Login: dan.rozsival
26. 6. 2012 22:07 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Však jsem ti vždycky říkal že zprovoznit DVB-T v celém baráku pro mě není žádný problém,rozvody zůstaly z analogu zachovány takže investice nulová. Po spuštění těch tří HDéček teď už pro mě není tuplově žádný důvod podporovat ty nenažrance ze Skylinku,takže sat ano ale pouze FTA a EMU z 28,5E 23,5E 19,2E a 13E.

mue aura:50
mue Login: mue
26. 6. 2012 19:05 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Tak Olomouc asi bude OK, ale Litovel je total KO :( Občas kostička naskočí a jinak nic.
Nebyl náhodou někdo ve Slavoníně se podívat co tam mají? Předpokládám, že jsou rakvičky jen na Olomouc a zbytek smůla...

Lubomír Kozák aura:44
Lubomír Kozák Login: kozakl
26. 6. 2012 19:42 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

To je divné,ten výkon z Olmíku musí stačit na to,aby se v Litovli na ten signál i svítilo.

mue aura:50
mue Login: mue
26. 6. 2012 20:24 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

To jsem si myslel taky. Asi půl hodiny jsem si hrál s natáčením antény a stejně nic. Jen z tmy na občasné kostičky. A to nemám ve výhledu na Slavonín žádnou velkou překážku.

Takže buď mají AS natočený hlavně na Olomouc, nebo tam ještě nepálí těch 10KW ERP. Což by naznačovalo i to vyjádření Pařízka.. Nicméně kterých vysílačů se to týká "se zapomněl zmínit" jak je zvykem.

V týdnu se tam snad dostanu, tak to zkusím obhlídnou, co tam mají instalované...

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
26. 6. 2012 21:00 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

To určitě nesvítí 10kW ... to by jinak hrálopři dobrém profilu i 50km daleko.

Beztak tam dali všeljak 1 rakvičku a myslej si nevím co. Klidně to tam obmrkněte a dejte pak vědět.

Miloslav Soška aura:74
Miloslav Soška Login: SasanSasan
26. 6. 2012 22:51 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

jde o to, že tam bezpochyby - ale nemám to ověřené - není všesměr, jen směrová rakvička, a je otázka, kam svítí...

Dan Rozsíval aura:45
Dan Rozsíval Login: dan.rozsival
26. 6. 2012 23:06 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Nejspíš na severovýchod.

Miloslav Soška aura:74
Miloslav Soška Login: SasanSasan
26. 6. 2012 23:47 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

osvítí výseč 60°, tak pokud na SV, tak Litovel má smůlu, Přerov, Prostějov taky, a hlavně, že to svítí pro veverky ve vojenském újezdu Libavá, což o to...

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
27. 6. 2012 0:04 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

To vypadá že to snad Mílo stavěj nějací začínající WiFináři :o))) To vysílání do lesa pro veverky už přeci známe od "skokanských můstků" pod Ještědem.

Tobě to tam odněkud hraje ten mux4?

Miloslav Soška aura:74
Miloslav Soška Login: SasanSasan
27. 6. 2012 0:08 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

ano, velice slušně na 44.k z Velkých Popovic

Dan Rozsíval aura:45
Dan Rozsíval Login: dan.rozsival
27. 6. 2012 15:47 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Ono je to ale celkem logické Štěpáne,nevím co se tomu všichni diví. Kterým jiným směrem by to z uvedené lokality měli pustit aby pokryli Olomouc než zhruba severovýchodním? Jiná věc jsou samozřejmě i směry ostatní ale to je možná otázkou času.

pista24 aura:74
pista24 Login: pista24
26. 6. 2012 16:47 Nový

Nejde ani v Praze 6

celé vlákno

Nechapu to. Do nedele mi MUX4 fungoval na 100%. Ted pridali dalsi programy a ja MUX4 uz nenaladim vubec. Myslel jsem, ze pokryti se bude zvetsovat a ne mizet. Cim to je? Snizili vysilaci vykon? Vysilaji jine vysilace? Nebo to jen posr... a ted ctou manualy, jak to nastavit? Lokalita: Praha 6 - Vokovice

Lumír L aura:52
Lumír L Login: Lumca_1
26. 6. 2012 16:51 Nový

Re: Nejde ani v Praze 6

celé vlákno

Bohužel, takhle to dopadá, když vysílací síť pro MPX4 staví "specialisté ve stylu jistého západočeského hudebníka"! Pařez si musí uvědomit, že z hovna se bič plést nedá a měl by výstavbu a provoz vysílací sítě svěřit skutečným odborníkům a ne lidem, jejichž dosavadní doménou byly telefonní ústředny a provoz datových spojů!!!!!

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
26. 6. 2012 16:55 Nový

Re: Nejde ani v Praze 6

celé vlákno

Proč mě bereš neustále do huby? Máš nějakej komplex? Já žádnou sít' nestavím. A Pařezovi běž radši poradit, máš ho za rohem a zřejmě tomu rozumíš ;-)

Lumír L aura:52
Lumír L Login: Lumca_1
26. 6. 2012 16:57 Nový

Re: Nejde ani v Praze 6

celé vlákno

Potrefená huse napsala? Odkud bereš jistotu, že myslím zrova tebe? Ty jsi západočeský hudebník? Starej se, raději, ať jsi zítra na zkoušce připraven, ať je kapelmaister s tebou spokojený a nevyrazí tě hned ze startu! A co mám komu radit nebo ne, to nech laskavě na mě! Jasné?!

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
26. 6. 2012 17:20 Nový

Re: Nejde ani v Praze 6

celé vlákno

Samozřejmě že jsem ten hudebník kterého věčně urážíš a nemáš ani důvod proč. Ještě se tu blbě tváříš jak bys nevěděl. Jseš vážně trapnej. Připravenej na zířek budu, bez obav. Jsem totiž zodpovědnej člověk.

Roman Bárta aura:67
Roman Bárta Login: palermo67
26. 6. 2012 16:53 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

Stále věřím,že až to dají opravdu dohromady,bude kvalita obrazu dobrá. Ale musí to fungovat. A ruku na srdce-já bych teda zasíťovat republiku za 3 měsícetaky nezvládl. Jinak Plzeň stále nic.....

Tomáš Hon aura:85
Tomáš Hon Login: lohen1
26. 6. 2012 17:01 Nový

Bez problému je příjem na Liberecku

celé vlákno

Tak to prosím tedy není pravda. Bez problému je příjem tak možná v Liberci samotném,ale na Liberecku,což je tedy území podstatně větší a osídlenější než samotný Liberec (např. Stráž pod Ralskem, Chrastava, Českodubsko a obecně celé Podještědí) není příjem zcela žádný. I když tak mapa pokrytí ukazuje.

konf 14 aura:74
konf 14 Login: konf14
26. 6. 2012 20:22 Nový

Re: Bez problému je příjem na Liberecku

celé vlákno

V Liberci to také nemůže být nic moc, protože vysílají z Černé Studnice. To je z LBC až za Jabloncem, a když já v Jablonci (4,3 km vzdušnou čarou) chytám "kostky", tak oni na tom budou ještě hůř - maximálně tak někdo na stráni pod Ještědem. O území dále za Libercem se už vůbec nedá uvažovat. Stačilo by, kdyby přidali na výkonu - s 10kW je to vysílání pro nejbližší vesnice (Zásada, Smržovka). Tady nejsme v Polabí, tady se signál musí šířit trochu jinak - s většími grády - a´t to dosáhne i za kopec.

pinta finta aura:100
pinta finta Login: swejzi
26. 6. 2012 22:10 Nový

Re: Bez problému je příjem na Liberecku

celé vlákno

Já to chytám odrazem od ještědského hřebenu ve 100% kvalitě na Fracarro LP45. Ovšem na anténě, která míří přímo na Ještěd ani ťuk. Ale já tu mám celkově dost stížené příjmové podmínky, takže věřím, že se v Liberci najdou i jedinci, kteří to chytnou i na kus drátu, protože očividně je tu signál silný dostatečně. Troufám si říct, že právě díky odrazu od ještědského hřebenu, do kterého to ta studnice pere.

Jaroslav Honzík aura:23
Jaroslav Honzík Login: Jaroslav.Honzik
26. 6. 2012 20:33 Nový

Re: Bez problému je příjem na Liberecku

celé vlákno

S tím souhlasím, bydlím ve Stráži a signál tu není, jak můžo tvrdit že tam něco je, nechal bych je si to změřit.

José ... aura:47
José ... Login: Jose
26. 6. 2012 17:03 Nový

Hm...

celé vlákno

Já bych naopak řekl, že po Mux 1 s ČT, toto byl druhý nejméně problémový start ze všech, co zde proběhly...

José ... aura:47
José ... Login: Jose
27. 6. 2012 11:29 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Myslím z českých...
Když si vezmu ČT to byla parádička...
Ale, co se tu navyváděl mux 2....

To jsem chytal ještě Bukovku, Nova tam přišla asi až o měsíc později...
A na Ještěd ?

To si to vyloženě odstupňovaly...
Napřed Prima, která byla rozhozená, že ji nešlape analog a pan starosta z Chrastavy tehdy řídil nějakou podpisovou akci za urychlení spuštění mux 2...Pak tedy jako milostivě Nova...
A pak teprve Barrandov jako ten úplně poslední...

No tak, když si na tohle vzpomenu...
Tak to byl mux 4 pohodička...
2x Pohoda 1x HD
Asi za hoďku se to změnilo na
1x Pohoda a 3x HD
A jede to....

Tom S. aura:55
Tom S. Login: TMDX
27. 6. 2012 11:50 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

José a jede ti dneska mux3 v Liberci, když je vypnutá ta Černá hora?

José ... aura:47
José ... Login: Jose
27. 6. 2012 12:03 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Asi jo, ale neověřím to.... Oni to vypínali místo v 6 prý až v 9 a to už jsem byl v práci a přijdu asi po 15, takže to nezjistím, ale mělo by...Tedy není důvod proč by to perfektně nejelo...Ostatně mám z jiných výpadků ČH odzkoušeno, že pak jede J normálně...

Tom S. aura:55
Tom S. Login: TMDX
27. 6. 2012 12:29 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Jo on to tady včera připomínal pisatel David Tomek, že by to měl José zkusit... tak škoda, mohls kouknout na Prima Love a nějakej ten region ...

José ... aura:47
José ... Login: Jose
27. 6. 2012 12:46 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Tak to jsem nezaregistroval tu jeho hlášku... Ale Prima Love a Óčko mi chodí normálně z DVB-S...

A co se týče Genu, tak ten mi chodí bez problémů, jako i celý mux 3 na chatě... Ale nejde mi tam Jelení hora... Takže až se tam koncem týdne dostanu, testnu Mux 4, ale obávám se, že tam to bude negativní, právě z toho důvodu, že tam nejdou Poláci a že tam jde Mux 3... Tedy nejde Černá hora... Takže se oprávněně obávám, že tam nepůjde ani Černá studnice.

Jinak tam jde ještě i Lobau a Buková hora...

karel linka aura:74
karel linka Login: mohikan
26. 6. 2012 17:50 Nový

mam dotaz devam nekomu multiplex4 na liberecku

celé vlákno

mam dotaz devam nekomu multiplex4 na liberecku
a nebo na Chlumu u Hradce Králové.
cekam na odpoved

Jan Potůček aura:97
Jan Potůček Login: Jan.Potucek
26. 6. 2012 18:13 Nový

Re: mam dotaz devam nekomu multiplex4 na liberecku

celé vlákno

Do aktuálního hlavního článku o problémech multiplexu 4 bylo doplněno čerstvé vyjádření Radima Pařízka (poslední tři odstavce):

http://www.digizone.cz/clanky/multiplex-4-se-stale-potyka-s-problemy-na-rade-mist-ho-vubec-nejde-naladit/

Uvnitř textu se taky vyjadřuje ke konkrétní situaci s vysílačem muxu 4 v Plzni.

Trapper33 Login: Trapper33
26. 6. 2012 18:21 Nový

Re: mam dotaz devam nekomu multiplex4 na liberecku

celé vlákno

Lokalita Chrudim, Kateřinské předměstí - mě to jede bezvadně, zrovna čučím na Nova HD.

brambory aura:74
brambory Login: brambory
26. 6. 2012 18:43 Nový

Re: mam dotaz devam nekomu multiplex4 na liberecku

celé vlákno

Zdravím bydlím na horske a bohužel nepohoda takže nic....naladil jsem v pohode mux3 ale mux4 nic....prosím pokat moje plazma nema mpge 4 tak co naladím aspon tu pohodu pokat teda pujde????????díky za odpoved !!!a pokat budu chtít naladit čthd 1 tak budu muset dokoupit dvbt-2 že je totak...to víte učenej z nebe nespad a v praci se už o tom hadame....dík za info......

Petr PetrK aura:79
Petr PetrK Login: P.
26. 6. 2012 23:12 Nový

Re: mam dotaz devam nekomu multiplex4 na liberecku

celé vlákno

DVB-T2 sem nepleťte. ČT HD bude vysílána normálně v DVB-T. Ale v normě mpeg4. Takže záleží na tom, zda vaše televize tuto kompresi zpracuje, zda je vybavena tunerem i pro normu mpeg4. Ale to vám od PC bez bližšího určení typu TV nikdo nepoví....-)

Petr Svoboda aura:68
Petr Svoboda Login: petrsvo
26. 6. 2012 18:19 Nový

Pařízek se odkopal

celé vlákno

Cituji: „České Radiokomunikace měly na vybudování svých multiplexů tři roky, my jsme na to měli s bídou tři měsíce,“ omlouvá problémy s příjmem multiplexu 4 Radim Pařízek.
Takhle přesně se komunisti vymezovali proti církvi, že ta už je tu 1000 let a oni teprve 20, 30, 40 let. Takže ta minulost ho doběhla.
A proč se vymlouvá tak hloupě? Termín si stanovil sám a měl ještě rezervu. Postavit se tomu jako chlap nedokázal ani ve fázi přípravy (jasně informovat), ani realizace. Jestlipak mu tedy jeho obchodní partneři budou věřit, že zvládne dlouhodobý provoz a smaže všechny dosavadní negativní zkušenosti? A divák zde zase čumí s otevřenou hubou, že politické manýry a nezodpovědnost zase slaví triumf.
Pozn: a mux4 je tu naprosto stejně dlouho jako ostatní muxy, zkušenosti převzal od kyslíku i s některými lidmi. Tak proč lže jako malý kluk? Asi proto, že to malý kluk je. A ať ukáže, že nemám pravdu. Prací a skutky, ne kecama.

MASH aura:89
MASH Login: MASH
26. 6. 2012 19:24 Nový

Re: Pařízek se odkopal

celé vlákno

Já myslím, že některé ty vysílače za O2 nestáli a opravdu je "narychlo" budovali až teď. Takže zkušenosti spíše asi nebyly.
Jenom poznámka k té církvi: Ještě, že to srovnání komouši nebrali v počtu vyvražděných lidí. Tam by tedy katolickou církev museli sakra dohánět :(

Petr PetrK aura:79
Petr PetrK Login: P.
26. 6. 2012 23:01 Nový

Re: Pařízek se odkopal

celé vlákno

Bohužel nelze jinak, než souhlasit. Když tak sleduji celou tu rošádu kolem MUx 4, pak si o Pařízkovi myslím čím dále více něco velmi nepěkného. Žvanil, rádoby odborník, slibotechna..­.zkrátka spolumajitel dosud stále velkého paskvilu. Všechny ty výmluvy, tajemnosti namísto jasných odborných údajů o vysílačích, ERP, diagramech... všechno to ukazuje na cosi, co ve mně vzbuzuje velkou nedůvěru. A že ČRa měly na budování sítí více času? No a co! Tak proč se dopředu, Pařízku, chvástáte, jak to bude všechno skvěle fungovat, namísto toho, abyste dal ve známost jasný a závazný harmonogram, který by byl plněn? Co z toho, co ČRa deklarovaly jako závazné dlouhou dobu předem, nesplnily? No co? O ČRa je jistě výhodné se otřít, ale zamést si svinčík před vlastním prahem... no to ani náhodou, že ano, pane Pařízku!
Vážně nevím, co z té sítě nakonec bude. Snad kromě jediného vysílače na jihočeské Kleti se vůbec nedá hovořit o tom, že zveřejněná mapa pokrytí je reálná. Houby s octem. Prostě scifi bludného vizionáře, který jen a jen dokola oblbuje lid. Se divím, že do toho muxu vůbec televize jdou. Aby se nakonec nedivily, že je bude moci sledovat s bídou polovina obyvatel ČR... A to ještě kdoví s kolika poruchami.

Petr Pavel aura:71
Petr Pavel Login: Petr121
27. 6. 2012 7:28 Nový

Re: Pařízek se odkopal

celé vlákno

Nepracujete náhodou pro ČRa a netečou vám nervy??? No, pro ČRa také nepracují sami machři, když si vzpomenu na zážitek z Radhoště, kdy chlapci lezli na stožár a vzápětí dolů, protože jim neustále něco chybělo. A těch řečí. Zřejmě to měli místo rozcvičky. Hold si většina chlapů neumí ZORGANIZOVAT práci... Dal bych Pařízkovi 100 dní hájení.

Jan Novák aura:75
Jan Novák Login: xsc2
27. 6. 2012 8:12 Nový

Re: Pařízek se odkopal

celé vlákno

Těžko mu lze dát 100 dní hájení, když sebevědomě prohlašuje, že to poběží v každém krajském městě na kus drátu a že se v HD můžeme podívat na zbytek MS :-) Navíc třeba situace v Praze je opravdu zvláštní - Telefonice SFN chodilo už před třemi roky, zatímco nyní je s tím najednou problém.

Lumír L aura:52
Lumír L Login: Lumca_1
27. 6. 2012 8:51 Nový

Re: Pařízek se odkopal

celé vlákno

Došlo k výměně vysíalcí technologie (za jistou italskou značku) a s tou má zřejmě TO2, která MPX4 po technické stránce pro Pařeza provozuje, zřejmě technické problémy, co se nastavení SFN týče. A nejen SFN! Bohužel zkušenosti jejich zaměstnanců s tv vysílací DVB-T technologií, jsou po těchto zkušenostech s příjmem "resuscitovaného" MPX4 nespíše na velmi nízké úrovni!

Petr PetrK aura:79
Petr PetrK Login: P.
27. 6. 2012 8:39 Nový

Re: Pařízek se odkopal

celé vlákno

Pro ČRa nepracuji, nemám s nimi naprosto nic společného a ani jsem nikdy neměl. Nervy mi netečou ani náhodou, mám z toho mux 4 spíše srandu a zatím mě vůbec nenapadlo lézt na střechu a zkoušet ho přijímat. Protože je mi úplně jasné, že by to byl zcela ztracený čas...
A dávat Pařízkovi 100 dní hájení? A to jako proč? Smaží se sám ve svém informačně-dezinformačním kotli, jeho přístup či veřejná prohlášení jsou absolutně neprofesionální. Ono totiž není důležité, jestli chlapi lezou na stožát jednou nebo 100x, protože jim pořád něco chybí, důležitý je výsledek v určeném termínu. A ten ze strany ČRa byl vždy dodržen, občas dokonce byly připraveny zahájit vysílání i s předstihem, kdyby privátní televize měly zájem. Prostě vysílače spustily a tečka. Pařízek spouští a spouští, ovšem místo, kde se vysílá podle určených technických parametrů, snad ani neexistuje. Prostě crazy komedie o dosud netušícím počtu dílů, nemůžu si pomoct...

ivovi aura:78
ivovi Login: ivovi
27. 6. 2012 11:49 Nový

Re: Pařízek se odkopal

celé vlákno

Provadet pokusy na lidech se stejnou chybou jakou delala Telefonica - chybejici tabulka NIT (v rozporu s normami) - to se moc hajit neda. Jeden televizor programy naladi, druhy ne. Divaku hrej si.

kubavanek
kubavanek Login: kubavanek
26. 6. 2012 18:30 Nový

Kladno-Dubí nic

My jsme nic nového nenaladili ani teď. Pořád jenom staré programy

David Tomek aura:39
David Tomek Login: davidtomek
26. 6. 2012 18:51 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

Nemůžu tu najít Josého. Chtěl jsem mu připomenout, že mu zítra půjde K60 z Ještědu bo Černá Hora má výluku zítra.

" Banys aura:74
" Banys Login: banys
26. 6. 2012 18:55 Nový

mux 4

Praha Letňany. ČT1 HD PHA, ČT 4HD PHA, NOVA HD PHA, obraz jak víno. POHODA jede ale kdyby nejela, tak se taky nic nestalo, obsah o ničem a samá kostička!:)))

Petr Marecek aura:44
Petr Marecek Login: PMarecek
26. 6. 2012 19:11 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

tak já dnes koukal na očko a obrazová kvalita mě nevadila, protože zatím mám jen 48cm lcd tv a na té nešvary moc nepoznám.jinak sem si všiml, že opakují docela písničky a mají dost dlouhé reklamy

Martin Š. aura:68
Martin Š. Login: MartinS.
26. 6. 2012 19:31 Nový

Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

Mě MUX 4 v Praze ukazuje, že tam jsou určité pakety, ale nic nehraje. Jak je to možné? Když dám naladit mux 4, tak mi to ale nic nenajde. Nechápu to. Může mi to někdo nějak lépe vysvětlit? Děkuji

Petr Svoboda aura:68
Petr Svoboda Login: petrsvo
26. 6. 2012 19:56 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

celé vlákno

možná přijímač očekává i identifikaci, která zatím v muxu4 chybí. Ale to je jen odhad - nějaká na stejném signálu TV jede v poho, jiná kostičkuje a další nenajde nic. Včera, když tam chvíli byla aspoň NIT televize jely. Tak usuzuji na ty chybějící data.

archi123 aura:10
archi123 Login: archi123
26. 6. 2012 19:33 Nový

MUX 4

V Praze - Braník, Smíchov-Anděl, Radotín, Vršovice - NIC, pouze na anténu na střeše horizontal a zesilovač a stejně to chvílemi kostičkuje!!!
Kdo by si na Pohodu pořizoval novou anténu a zesilovač? MUX 1, 2, 3 v Praze bez problémů skoro všude na kus drátu. Je to ubohé, většina lidí v Praze to nechytí. Pařízek se zbláznil (tvrdí na domácí anténu). A o obsahu se nechci vůbec bavit. Je ostuda že v tomhle muxu chtějí vysílat HD. Zlatý satelit.

oub aura:36
oub Login: oub
26. 6. 2012 19:33 Nový

V Liberci to nefunguje

celé vlákno

ani v centru, ani na okrajích. V Jablonci to nefunguje, ani v centru, ani na periférii směrem k Liberci. Možná to funguje na Dolní Černé Studnici a na Bratříkově, tedy pod Černou Studnicí, kde je stožár umístenej. Podotýkám, že jsem přelaďoval jen TV, na antény jsem nesahal - proč taky? Tvrzení, že na Liberecku to jde bez problémů je srandovní jako celá tahle akce.

Leoš Zajíček aura:17
Leoš Zajíček Login: Leoszz
26. 6. 2012 20:28 Nový

Mě to jde v Jablonci naprosto luxusně.

celé vlákno

2km od radnice, anténa zůstala na Ještěd a signál naprosto bezproblémový a kvalita obrazu výrazně lepší než od ČRa.. (U HD je to jasné, ale i TV Pohoda má hezčí obraz než třeba Óčko, Genus, Love...)

Petr PetrK aura:79
Petr PetrK Login: P.
26. 6. 2012 23:08 Nový

Re: Mě to jde v Jablonci naprosto luxusně.

celé vlákno

Kvalita obrazu nemá s ČRa jako takovými nic společného. Televize, které jmenujete, vysílají s nižším datovým tokem. Zkrátka co si zaplatí, to mají. A pokud se Pařízkovi a spol. podaří mux zaplnit HD programy, pak mu už na tu jeho Pohodu mnoho místa nezbude a bude muset ubrat na kvalitě. Jinak ta "hádečka" za mnoho stát nebudou!

O P aura:82
O P Login: ACS87
26. 6. 2012 20:43 Nový

Re: V Liberci to nefunguje

celé vlákno

na Černou Studnici mám přímo výhled z Krkonoš, a signál taky nemám žádnej, ještě že tu šlape kanál 44 případně 42 :)

Miloslav Soška aura:74
Miloslav Soška Login: SasanSasan
27. 6. 2012 0:03 Nový

Re: V Liberci to nefunguje

celé vlákno

Ondro, Černá Studnice svítí přesně opačně, než jsi ty, takže by ti vůbec nic nemělo jet...kdyby tam byl všesměr, bylo by to úplně jiný kafe :-)

stanoh aura:10
stanoh Login: stanoh
27. 6. 2012 8:25 Nový

Re: V Liberci to nefunguje

celé vlákno

Já Rádlo (mezi Jabloncem a dálnicí na Prahu) na svahu k dálnici, takže na Studnici nevidím, vzdušnou čarou 8km, anténa natočená na Ještěd na který vidím (asi 10 km). Anténa je obyčejná malá matrace bez zesilovače.
MUX4 bez problémů, asi odraz od Ještědského hřebene.
Obecně tam mám dobrý příjem, všechny 3 MUXy z Ještědu, dále chytám Prahu Cukrák všechny MUXy a ještě Ústí. Lobau chytám jen občas

Tomáš Kohoutek aura:74
Tomáš Kohoutek Login: TomKoho
26. 6. 2012 19:42 Nový

MUX 4 - Brandýs nad Labem

celé vlákno

Pražský 64 kanál jede u mě stejně dobře jako před změnami. Nevím jestli jede Olšanská i Novodvorská - mám je v zákrytu, ale síla i kvalita signálu odpovídá minulému týdnu.
Dá se přijímat i 44 kanál z Velkých Popovic - ten je ale podstatně slabší (asi i proto, že anténa je natočena trochu mimo tento směr).
Testováno na TV LG42LW5500 a na Pinnacle PCTV Nano Stick T2 - DVBViewer Pro. Místo v Brandýse - Vrábí, tj. jeden z nejvyšších bodů ve městě.

Nikoloki aura:36
Nikoloki Login: Nikoloki
27. 6. 2012 8:51 Nový

Re: MUX 4 - Brandýs nad Labem

celé vlákno

Mohl byste upřesnit svoji adresu? Mně ve Staré Boleslavi Sídliště 1105-1108 MUX4 nefunguje - naladím, ale je slabý signál, takže TV Pohoda se trhá jak na TV Samsung LE40A686, tak na Dune HD s TV donglem, a HD programy na Dune jsou nepoužitelné - zaseknou se. Přitom ještě v neděli byl MUX4 v pohodě (i ČT4 HD i Nova HD). Jinak by mne zajímalo, jak je to s Mahlerovými sady - analogově vysílaly 4 kanály, nyní odtamtud jdou jen 3 muxy. Proč nejde MUX4 taky odtamtud?

Petr PetrK aura:79
Petr PetrK Login: P.
27. 6. 2012 9:01 Nový

Re: MUX 4 - Brandýs nad Labem

celé vlákno

Protože vysílač vlastní ČRa, a ne Pařízek. Ten se svým muxem na stožár ČRa těžko poleze :-)

beranidlo aura:10
beranidlo Login: beranidlo
27. 6. 2012 11:33 Nový

Re: MUX 4 - Brandýs nad Labem

celé vlákno

Od pondělí chytám MUX4: síla signálu 30% a kvalita signálu 55%.
Mám starou colorku bez zesilovače a setbox. Stará Boleslav před Houštkou.Předtím jsem to vůbec nechytal.

Tomáš Kohoutek aura:74
Tomáš Kohoutek Login: TomKoho
27. 6. 2012 14:05 Nový

Re: MUX 4 - Brandýs nad Labem

celé vlákno

Bydlím vedle areálu bývalého BSS. Doporučoval bych počkat, jestli se podaří zprovoznit všechny tři avizované vysílače na 64 kanálu a pak začít expedimentovat s natočením antény. Případně otočit anténu více ke směru Velké Popovice (jižněji) a testnou 44 kanál.

Nikoloki aura:36
Nikoloki Login: Nikoloki
27. 6. 2012 14:16 Nový

Re: MUX 4 - Brandýs nad Labem

celé vlákno

Takže to jste oproti nám na kopci, zatímco my v "údolí" navíc máme v cestě na vysílač ještě věžáky brandýského sídliště. Jinak u nás jde o anténu na domě a TKR, takže nijak experimentovat nemůžu. Ale do neděle přitom bylo všechno OK, až teď signál zeslábl. Takže mi není jasné, jestli se nyní vysílá odjinud nebo s menším výkonem, nebo zda za slabší signál můžou problémy se synchronizací pražských vysílačů.

Tomáš Kohoutek aura:74
Tomáš Kohoutek Login: TomKoho
28. 6. 2012 8:45 Nový

Re: MUX 4 - Brandýs nad Labem

celé vlákno

Řekl bych, že to odkud se momentálně vysílá není v současné době jasné nikomu. Z posledních reakcí na jiných vláknech to vypadá, že v Praze nejede ani Olšanská ani Novodvorská. Takže jediné, co by to mohlo být, jsou Velké Popovice na 64. Moje anténa na ně není přímo natočená, ale pokud vysílají s vyšším výkonem a jejich vysílač na 64 má identifikaci Prahy, tak to mohou být oni.

pista150 pista150 aura:74
pista150 pista150 Login: pista150
26. 6. 2012 19:43 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

MUX 4 z Ostravy 63 k na kopci Žiar(869) na Kysuciach hral od začiatku do zmeny parametrov.Po zmene parametrov sa sila/kvalita nezmenila,ale nové programy síce naskenovalo,ale nezobrazila sa ani TV Pohoda MOS.Pred zmenou očko hralo bez sekania.

Milan Bahnik aura:74
Milan Bahnik Login: m.bahnik
26. 6. 2012 19:56 Nový

HK Chlum

celé vlákno

Fakt by to chtělo doosadit vysílač Chlum těma rakvičkama do všech směrů,... zhruba 30 km jižně od vysílače a nenaladim to.

Aleš Pipek aura:35
Aleš Pipek Login: APiK
26. 6. 2012 20:16 Nový

Re: HK Chlum

celé vlákno

Lze bezproblémově naladit i 60km jižně od něho. 30km jižně to jsou téměř Pardubice a zde chodí naprosto bez problémů.

Milan Bahnik aura:74
Milan Bahnik Login: m.bahnik
26. 6. 2012 20:51 Nový

Re: HK Chlum

celé vlákno

Jo, kousek od Pardubic,...u mě to nejde asi i tím, že mám anténu na půdě, ale jde na ní MUX 1 ze Snieznych Kotlů. Nechci s tím hejbat, už tak mi to dalo, než sem naladil ty Poláky. Třeba ten Chlum budou ještě osazovat.

Aleš Pipek aura:35
Aleš Pipek Login: APiK
26. 6. 2012 20:59 Nový

Re: HK Chlum

celé vlákno

Je to v jednom azimutu, to by neměl být problém. Potvrzuji ovšem skutečnost, že se vysílač Chlum dnes v 19:58 odmlčel a tento stav trvá...

Milan Bahnik aura:74
Milan Bahnik Login: m.bahnik
26. 6. 2012 21:05 Nový

Re: HK Chlum

celé vlákno

ano, teď koukám, rozdíl 20 stupňů,... no na druhou stranu je lepší mít funkční Poláky, než vypadávající mux 4 :)

Aleš Pipek aura:35
Aleš Pipek Login: APiK
26. 6. 2012 21:27 Nový

Re: HK Chlum

celé vlákno

Na východním okraji Pardubic je rozdíl jen cca 4 st.

Milan Bahnik aura:74
Milan Bahnik Login: m.bahnik
27. 6. 2012 18:23 Nový

Re: HK Chlum

celé vlákno

já bydlím 11 km SZ od Pardubic

Trapper33 Login: Trapper33
26. 6. 2012 20:56 Nový

Re: HK Chlum

celé vlákno

Hm, tak 45 kanál Chlum se odmlčel a už mi cca hodinu nejde :-(

Aleš Pipek aura:35
Aleš Pipek Login: APiK
26. 6. 2012 21:01 Nový

Re: HK Chlum

celé vlákno

Ano, přesně v 19:58...

Kamil Kolář aura:10
Kamil Kolář Login: petrs4
26. 6. 2012 21:23 Nový

Re: HK Chlum

celé vlákno

Nejde

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
26. 6. 2012 21:34 Nový

Re: HK Chlum

celé vlákno

Jaká je vlastně polarizace tohoto muxu4 ? Všude je to H nebo někde je i V ?

Petr Svoboda aura:68
Petr Svoboda Login: petrsvo
26. 6. 2012 21:45 Nový

Re: HK Chlum

celé vlákno

podle schválení ČTÚ všude H.

Petr Šindelář aura:10
Petr Šindelář Login: xPeSx
27. 6. 2012 9:50 Nový

Re: HK Chlum

celé vlákno

A pro dnesek tu mame krasne ticho v eteru, vyluka 1-3 z CH do tri hodin ;-)

David Hubert aura:74
David Hubert Login: hu
26. 6. 2012 21:29 Nový

Re: HK Chlum

celé vlákno

nesouhlasím - sem západní okraj Pardubic a mám anténu jen na Krásno, Když začalo vysílání z Černé hory, tak mi to odtamtud jakžtakž šlo bez otáčení. Chlum ani na jednom z mých tří zařízení není vůbec detekován... No kupovat kvůli Pohodě směrovku zatím nehodlám :-)

Aleš Pipek aura:35
Aleš Pipek Login: APiK
26. 6. 2012 21:49 Nový

Re: HK Chlum

celé vlákno

Rozumím, to je vše pochopitelné. Jen nechápu s čím to vlastně nesouhlasíte?

David Hubert aura:74
David Hubert Login: hu
26. 6. 2012 21:52 Nový

Re: HK Chlum

celé vlákno

Nesouhlas jsem dával k tomu, že 30 km jižně od Chlumu to jede v poho - jen jsem nevěděl, že se má odpověď ve fóru nezařadí pod příspěvěk u kterého klikám odpovědět. :-)

colombo aura:74
colombo Login: colombo
26. 6. 2012 21:03 Nový

Praha Košíře

celé vlákno

Praha-Košíře.26.7.2012 21:00.Absolutně žadný signál MUX 4.

Miloslav Soška aura:74
Miloslav Soška Login: SasanSasan
26. 6. 2012 23:59 Nový

Re: Praha Košíře

celé vlákno

pražská SFN je kaput, proto neběží nic...

Kamil Kolář aura:10
Kamil Kolář Login: petrs4
26. 6. 2012 21:22 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

Nejde ani v pcích

Marie  Bauerová aura:20
Marie Bauerová Login: Stanislav10
26. 6. 2012 21:25 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

A co Klet asi malý výkon Multiplex 4 Strakonicko .Písecko Blatensko nic . Jak u vás napište zdali něco chytíte v tomto okolí . ? Pokud to půjde jako ostatní Multiplexi 100kW ERP! tak to k nám i dojde .

IkE Blaster
26. 6. 2012 22:45 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Výkon je asi menší, ale v Písku MUX4 chytím bez problémů (z dob analogu poměrně naddimenzovaná soustava antén + zesilovač ASZ02). Ač TV Sony hlásí plný signál (od posledního ladění mi to ukazuje u všeho...), tak dle PC jsem na cca 70% kvality. Velmi zřídka nějaký kanál zakostičkuje, jen Pohoda kostičkuje celkem pravidelně (hlavně na takovém tom spotu s točícím se pozadím).

Jiří Tichý aura:86
Jiří Tichý Login: promitac
27. 6. 2012 9:54 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

To kostičkování se projevuje jen na nekvalitním signálu z regionů. Zřejmě něco špatně nastavené na vysílací straně. Chce to ještě vychytat mouchy. Ty kostičky se objevují jen kolem hran obrazu. Jako by byla slabá synchronizace řádků ve studiu při převodu signálu.

Jiří Tichý aura:86
Jiří Tichý Login: promitac
27. 6. 2012 9:59 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Kostičkování se projevuje jen u nekvalitního signálu z regionů. Kvalitní signál ze studia Pohoda je OK. Zřejmě něco špatně nastaveno na vysílací straně.

Petr C. aura:69
Petr C. Login: pecou
27. 6. 2012 23:58 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

celé vlákno

Kostičkování se projevuje na více scénách, hlavně při přechodech tmavé na světlou, rychlých pohybech apod. To bych viděl na problém někde u digitálního zpracování-komprese. Je to dobře znát na jednom předělu, kde na černém pozadí se "houpe" logo tv pohoda, tak tam se to pravidelně rozpadá...

Josef Zvolánek aura:97
Josef Zvolánek Login: j.zvolanek
26. 6. 2012 22:45 Nový

MUX4-Karlavy Vary

celé vlákno

Tak tady MUX4 ve Varech jede dobře S/N 95/100 Společná dobře udělaná anténa. Na vysílač vzdálenost asi 3,5km Jinak teď máme programu hafo...:-))) MUX1-2-3-4 a ještě MUX ARD-ZDF -BR

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
27. 6. 2012 0:00 Nový

Re: MUX4-Karlavy Vary

celé vlákno

Zdravíčko krajane, tak my tady v Mariánkách máme tak akorát hafo skopčáků ... mux3 nic, mux4 kdoví zda vůbec bude něco poblíž u Tachova. S touto současnou Pařízkovou kvalitou tomu nevěřím že by se něco vydolovalo. Hod'te nám tu kabel přes kopeček ;-)

Marek Vajdík aura:81
Marek Vajdík Login: pOne
27. 6. 2012 7:48 Nový

Re: MUX4-Karlavy Vary

celé vlákno

Akorat EPG by mohli postelovat, aby chodilo :)

Josef Zvolánek aura:97
Josef Zvolánek Login: j.zvolanek
27. 6. 2012 15:09 Nový

Re: MUX4-Karlavy Vary

celé vlákno

Přesně tak... Taky mě chybí EPG a TXT
Kde bydlíš??

Marek Vajdík aura:81
Marek Vajdík Login: pOne
28. 6. 2012 7:23 Nový

Re: MUX4-Karlavy Vary

celé vlákno

Lomnice, kousek od Sokolova.

Josef Zvolánek aura:97
Josef Zvolánek Login: j.zvolanek
28. 6. 2012 19:01 Nový

Re: MUX4-Karlavy Vary

celé vlákno

Tak to je pěkný úlovek....To že to vysílá malým výkonem :-)

Marek Vajdík aura:81
Marek Vajdík Login: pOne
29. 6. 2012 6:59 Nový

Re: MUX4-Karlavy Vary

celé vlákno

A to mam jeste antenu nasmerovanou na Krasov, pricemz Vary jsou tak 45 stupnu vlevo.

Vendelin Kovar aura:50
Vendelin Kovar Login: Jomu
27. 6. 2012 1:49 Nový

Re: Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit

Uplne by stacilo,keby rozostavili vysielace po celej rebublike tak,aby isiel signal v rozpeti od 50 do 250km od jedneho vysielaca k druhemu(samozrejme zalezi od polohy miesta vybudovaneho vysielaca,tak aby nerusil vysielanie v okolitych krajinach),nebolo by ich potrebne mat tak vela a pokryli by celu republiku na jednu etapu a nie polroka aj to s problemami. Je nepochopitelne,ze niekto kto si vo vlastnom muxe ide vysielat vlastnu stanicu,nevie zabezpecit poriadne pokrytie signalom.Ako som cital davnejsie prispevky natejto stranke,tak od Parizeka a Zelezneho sa nic ine ani nedalo ocakavat.

Petr Stehlík aura:10
Petr Stehlík Login: joy
27. 6. 2012 8:07 Nový

Zlínsko nic?

celé vlákno

Zkoušel jsem chytit Mux 4 asi 2 km od centra Zlína (s výhledem na jih) a nechytil jsem (kromě všech multiplexů z Tlusté hory, Kojálu a Vídně) nic. Odhaduji, že Rovnina (UH) vůbec nevysílá. A ten vysílač na Jižních Svazích je na pendrek, ten tu není vůbec slyšet.

isykora aura:74
isykora Login: isykora
27. 6. 2012 8:35 Nový

Re: Zlínsko nic?

celé vlákno

INFO: Ze Zalesne na STA, bez natoceni anteny smerujici na Tl. Horu, bez problemu - kvalita i intenzita signalu dle TV vynikajici. Prima viditelnost na 2. segment JS (umisteni vysilace).

p w aura:59
p w Login: pcwifi
27. 6. 2012 9:08 Nový

mux4

pusobi to na me jakoby mel 1 jediny clovek varit vsem kafe,vse stihat v odbavovacim studiu a jeste resit vse kolem vyladeni MUXu 4 :o) To je jak s vystavbou 3G site, kdyz se poradne plati, frci to jedna basen - pripady mimo cr, rakousko,svycarsko apod., kdyz ne, frci to zabrzdene jak v cr a padaj jen vymluvy, ze je dodrzovan plan vystavby dle ocenavani :o)))

PavlosPM . aura:81
PavlosPM . Login: PavlosPM
27. 6. 2012 12:27 Nový

PLZEŇ KOŠUTKA

celé vlákno

Multiplex 4 v Plzni už jede. Včera večer signál slabý / žádný, žádné programy nenaskenovány, dnes už signál dobrý. V síti jsou programy identifikovány jako TV Pohoda Plz, CT1 HD PLZ, Nova HD Plz. Obraz TV Pohoda silně kostičkuje a zvuk není stále bez chrchlání. Ostatní programy jsou OK.

ivovi aura:78
ivovi Login: ivovi
27. 6. 2012 12:48 Nový

Re: PLZEŇ KOŠUTKA

celé vlákno

CT4HD vam v Plzni nedoprali? :-)

Pavel Zrzavý aura:72
Pavel Zrzavý Login: papapl
27. 6. 2012 13:16 Nový

Re: PLZEŇ KOŠUTKA

celé vlákno

Košutka by již v tuto chvíli měla běžet bez problémů (krom toho, že se nevysílá NIT, takže některé přijímače mohou mít problém)

Pavel Zrzavý aura:72
Pavel Zrzavý Login: papapl
27. 6. 2012 13:37 Nový

Re: PLZEŇ KOŠUTKA

celé vlákno

Jinak díky za exkurzi ;-)

Petr Svoboda aura:68
Petr Svoboda Login: petrsvo
27. 6. 2012 14:09 Nový

Re: PLZEŇ KOŠUTKA

celé vlákno

to možná bude ten zvláštní videokodek (díky za hint). Když TV v SDT objeví kanál, k němu v PAT najde H.264 Video a v elemetary stream pak toto video není a je tam nějaký AVC stream, pak je TV oprávněně zmatená.
To může překonat jen tím, že některé tabulky nečte a zpracuje kanál jen podle částečné informace. To ovšem nelze stavět jako standard! Standardem musí být, že kanál obsahuje tabulky korektně.

Karel Cibulka aura:37
Karel Cibulka Login: KarelCibulka
27. 6. 2012 19:40 Nový

Re: PLZEŇ KOŠUTKA

celé vlákno

Ano,to jsem zapoměl napsat že to kostičkovalo včera jen na SD TV Pohoda ostatní tři HD jely O.K. i na včerejší nízkou ůroveň signálu dnes je signál krásný,je pravda že jsem tam naměřil LP anténu a pro to krásný signál na krásném profilu k vodárně pod krkavcem a nad globusem =)

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
28. 6. 2012 14:53 Nový

Re: PLZEŇ KOŠUTKA

celé vlákno

Já jsem si vylepšil současnou svojí anténní super soustavu a nějakýho Pařízka neřeším ;-) Stejně je to hnus jak mu to jede, nejede, vypadává svítí velmi omezeně. A už mám čumendo i ze Satu.

Mi Be aura:10
Mi Be Login: mirobe
29. 6. 2012 12:05 Nový

Re: PLZEŇ KOŠUTKA

celé vlákno

Plzeň Doubravka,síla a kvalita signálu 94/100%.Od včera příjem na 3x SONY bez problémů

lebraq aura:74
lebraq Login: lebraq
27. 6. 2012 13:46 Nový

Praha

celé vlákno

Po celé Praze ani ťuk nikde nic nejde

Vladimír Dráb aura:74
Vladimír Dráb Login: vla
27. 6. 2012 13:53 Nový

Re: Praha

celé vlákno

Já bych to nijak nedramatizoval a pár dní počkal. Nebo už jste zapoměli ja nechodilo SFN v Praze po oficiálním zapnutí MUX1-3 ze Žižkova a Cukráku? Nebo jaké byly problémy kdekoli po republice? Dnes je vydáváte za etalon jak to má chodit. Takže bych pár dní počkal a problémy se určitě postupně vyřeší jako tenkrát. Já myslím, že po letech ničeho je vidět díky Muxu 4 velký pokrok ohledně nabídky v síti konkurence. Kdyby mux 4 nepřinesl nic jiného už toto je úspěch.

lebraq aura:74
lebraq Login: lebraq
27. 6. 2012 14:01 Nový

Re: Praha

celé vlákno

Takže někde v Praze běží? Já mluvil s Milanem Černíkem a říkal že nikde

Martin Š. aura:68
Martin Š. Login: MartinS.
27. 6. 2012 16:50 Nový

Multiplex 4 se stále potýká s problémy, na řadě míst ho vůbec nejde naladit.

Nebude náhodou problém s tím, že muxy 1 - 3 mají Ochranný interval 1/4 a mux 4 má ochranný interval 1/8. Proto mi nejde naladit??

Zweistein ... aura:90
Zweistein ... Login: Zweistein
27. 6. 2012 17:48 Nový

Čelákovice a okolí

celé vlákno

Chytáte někdo?
P.S. Figuruje v tom Železný, tak jsem si dotedka myslel jakej žeto je profesionál..., i když kdo ví, jestli ten celej humbuk není zviditelnění se zdarma. Špatná reklama taky reklama - protože klasickou reklamu na novou TV jsem fakt nikde neviděl...

pajas2 aura:55
pajas2 Login: pajas2
27. 6. 2012 18:05 Nový

Re: Čelákovice a okolí

celé vlákno

V Čelákovicích by mohl jít K44 z Velkých Popovic, v Lysé nad Labem hraje docela dobře i na níže položených místech.

Zweistein ... aura:90
Zweistein ... Login: Zweistein
27. 6. 2012 18:25 Nový

Re: Čelákovice a okolí

celé vlákno

Tak nic, ani blbě...

beranidlo aura:10
beranidlo Login: beranidlo
27. 6. 2012 21:01 Nový

Re: Čelákovice a okolí

celé vlákno

Ve Staré Boleslavi jsem to chytil z Prahy na kanále 64 na dlouhou colorku bez zesilovače. Síla signálu kolem 30% a kvalita kolem 55%.

lebraq aura:74
lebraq Login: lebraq
28. 6. 2012 11:56 Nový

Praha

V Praze nejde nic asi stejně jako jinde, ale na to jsme už zvykli velký humbuk a hovno jen když vypli HDčka a máme prdlajs. Zlatý Německo

Radek. aura:74
Radek. Login: Radek.
28. 6. 2012 14:21 Nový

To snad nemyslíte vážně

celé vlákno

Již od pondělí snažím naladit multiplex 4, ale nenaladím vůbec nic, na moment se zastaví na kanále 56 a potom to pokračuje bez nalezení žádného programu. Pouze když to zapojím na pokojovou anténu a otevřu okno a pak natáčím anténu, tak chytím multiplex 4, který mi kostičkuje a zastavuje obraz. Na tento vysílač by se mohly vy... a přesunout ho na Krašov nebo zvýšit jeho výkon. Jsem zvědavý jestli budu chytat tento multiplex 4 (velmi kvalitně) do 30.6.2012 nebo do OH 2012 jak to říkají. Když ne tak ať se na to vykašlou nebo to mohli nechat O2, dřívějšímu provozovateli.

Dan Rozsíval aura:45
Dan Rozsíval Login: dan.rozsival
28. 6. 2012 17:41 Nový

Re: To snad nemyslíte vážně

celé vlákno

Radku plácáš už od včerejška samé nesmysly stále dokola. Věc první: MUX4 nikdy nebude vysílat z Krašova poněvadž ten patří jak známo ČRa. Věc druhá: Pokud ho chytneš na ten pokojový křáp a ne na venkovní anténu tak každý kdo myslí hlavou pochopí že chyba bude ne v tom vysílání samotném ale v té anténě. Ale ono je jednodušší raději místo snahy raději nadávat na všechno že.

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
28. 6. 2012 18:15 Nový

Re: To snad nemyslíte vážně

celé vlákno

No jo, když on má přeci tu pravou a velmi levnou Digitální anténu :-D

brambory aura:74
brambory Login: brambory
28. 6. 2012 20:18 Nový

liberec horska...

tak mux 4 chytam na venkovní antenu obraz paradní ale občas to kostičkuje....tv pohoda vyrazně kostičkuje věřím že se to da do pořadku....

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+