Více

Mrazík úspěšně konkuroval Tajemství staré bambitky, měl přes milion diváků

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – V neděli bodovaly Zprávy FTV Prima, které se staly třetím nejsledovanějším pořadem. Oslovily 31 % publika.

Jednička lídrem u staršího, Nova u mladšího publika

Letos již padesát let stará ruská sovětská pohádka Mrazík dokáže stále úspěšně konkurovat pořadům na jiných televizích. Včera ji sledoval na Nově více než jeden milion diváků při podílu na starším publiku (share) 23,92 %, u mladší cílové skupiny získal film share 27,24 %. Nova se stala nejsledovanější televizí u mladšího publika s podílem 18,64 % v rámci celého dne a 25,88 % večer. Proti Mrazíkovi postavila Jednička úspěšně Tajemství staré bambitky. Pohádku viděl 1,210 milionu diváků (share 28,23 %; 30,85 % v 15-54). Jednička za celý den oslovila 22,2 % publika ve skupině 15+ a v prime time se dostala na hodnotu 23,55 %.

SOBOTNÍ DATA: Peklo s princeznou vítězem soboty, Události jen 300 tisíc diváků za Televizními novinami

widgety

Pozici televizní trojky obsadila v neděli 28. prosince Prima, a to s celodenním podílem 14,5 %. Večer se komerční dvojka dostala na share 13 %, u mladšího publika skončila těsně pod 10 %. Nejsledovanějším pořadem Primy byly její hlavní zprávy, které sledoval rekordní 1,137 milionu diváků (share 31,08 %; 29,7 % v 15-54). Byly tak dokonce úspěšnější než Události, pokud by byla řeč pouze o kanálu ČT 1. Hlavní zpravodajskou relaci České televize ale vidělo dalších 154 tisíc diváků (share 4,09 %) na stanici ČT 24. Na TV Barrandov byl nejsledovanějším pořadem s 239 tisíci diváky (share 5,81 %) Coco Channel. Celodenní podíl stanice se pohyboval těsně pod 6 %.

placené sekci DigiZone.cz tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+