Více

Modrý kód stále na svém, nebezpečně ho ale dotahuje Výměna manželek

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Zdaleka nejsledovanějším seriálem ale zůstává podvečerní Ulice.

Pozici tradičně nejsledovanější relace včera obhájily Televizní noviny na Nově, ke kterým celkem zasedlo 1,393 milionu diváků starších patnácti let a 613 tisíc z nich bylo zároveň mladších 54 let. Druhé místo pak patří nekonečnému podvečernímu eposu Ulice, který včera zaujal 1,115 milionů zástupců obecné divácké skupiny, z nichž 486 tisíc bylo také mladších 54 let.

ÚTERNÍ DATA: Nova sledovaností opět dvojnásobně převyšuje konkurenci

Posledním pořadem, kterému se včera podařilo překonat psychologickou hranici jednoho milionu zletilých diváků, byly Sportovní noviny. Ty včera zaujaly 1,051 milionů reprezentantů všeobecné cílové skupiny diváků starších patnácti let a 572 tisíc z nich bylo mladších 54 let. Modrý kód na Primě pak včera vidělo 856 tisíc diváků, z nichž 315 tisíc patřilo do věkové skupiny diváků od 15 do 54 let.

Páté místo patří premiérové Výměně manželek na Nově, které včera na Modrý kód chyběly pouhé tři tisíce diváků. Vidělo ji tak 853 tisíc diváků starších patnácti let a 530 tisíc, kteří byli zároveň mladší 54 let. Zbytek žebříčku pak s jednou výjimkou patří zpravodajským pořadům České televize, Primy a Novy.

MINULÝ TÝDEN: Modrý kód se drží kolem 850 tisíc diváků a je jedničkou večera

CIF17

Onou výjimkou je na osmém místě diskusní pořad Show Jana Krause, který si na Primě poslechlo 605 tisíc diváků starších patnácti let a 210 tisíc mladších 54 let. Události na ČT1 včera vykázaly 629 tisíc diváků a Zprávy FTV Prima si včera pustilo o dvacet tisíc diváků méně. Do včerejší TOP 10 se dostaly i Odpolední Televizní noviny na Nově s 561 tisíci diváky a Události za okamžik a počasí na Nově s 552 tisíci diváky.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15–54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+