Více

Modrý kód se odpoutal od Výměny manželek, oba pořady dělilo 140 tisíc diváků

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Minulý týden předběhl seriál Modrý kód reality show Výměna manželek o pouhé tři tisíce diváků.

Žebříčku ale jako většinou vévodí tradiční Televizní noviny, ke kterým na Nově zasedlo 1,539 milionu diváků starších patnácti let. Druhý skončil s odstupem téměř tři sta tisíc diváků nekonečný podvečerní seriál Ulice, u něhož povečeřelo 1,26 milionu diváků. Posledním pořadem, kterému se včera povedlo překonat hranici jednoho milionu diváků, jsou s odstupem dalších téměř dvou set tisíc diváků Sportovní noviny, které oslovily 1,086 milionu diváků.

ÚTERNÍ DATA: Nad milionem diváků skončily pouze pořady Novy, do TOP 10 se dostal i magazín Víkend

Bramborová medaile patří zmíněnému seriálu Modrý kód, který včerejšek zakončil s 886 tisíci diváky, což je dokonce nárůst oproti minulému týdnu o rovných třicet tisíc. Ztratila tak premiérová Výměna manželek, která si ve srovnání s minulým týdnem pohoršila o více než sto tisíc diváků a včera zaujala 746 tisíc párů očí.

Zbytek žebříčku pak s jednou výjimkou tvoří zpravodajské pořady České televize a Primy. Zmíněnou výjimkou je na osmém místě survival show Robinsonův ostrov, která včera v noci přivedla k obrazovce televize Nova 662 tisíc zájemců. Šesté Události včera vidělo 669 tisíc diváků a Události za okamžik a počasí hezkých 666 tisíc diváků. Desátá příčka patří Zprávám FTV Prima, které včera zaujaly 615 tisíc diváků.

MINULÝ TÝDEN: Modrý kód stále na svém, nebezpečně ho ale dotahuje Výměna manželek

Nejúspěšnějším pořadem ČT2 byla včera pozdě večer road show Na cestě, kterou si nenechalo ujít 349 tisíc diváků. Prima Max nasadila do prime time cirkusové drama Vlak do neznáma, což ocenilo 103 tisíc diváků. Nova Cinema vsadila na asijskou kartu a uvedla na scénu Gejšu, která okouzlila 186 tisíc diváků. Nejúspěšnějším pořadem TV Barrandov se jako obvykle stala Soudkyně Barbara, jejíž rozhodnutí podpořilo 299 tisíc diváků.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15–54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov. 

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+