Více

Mluvčí Primy bude i nadále předsedou PR Klubu

Předsedou profesního sdružení PR Klub v následujícím roce zůstane mluvčí Primy a bývalý mluvčí Českého rozhlasu Ladislav Pavlík. Do funkce jej zvolil nový výkonný výbor PR Klubu, sdělila tajemnice sdružení Dagmar Hladná. Pavlík se stal předsedou loni a letos svůj mandát obhájil. Místopředsedou se stal opět ředitel společnosti Fairbrother Lenz Eleys René Jež.

Výkonný výbor volil své vedení ve staronovém složení, o kterém minulý týden rozhodla valná hromada sdružení. Sedmičlenný výkonný výbor nyní kromě Pavlíka a Ježe opět tvoří bývalá výkonná ředitelka Asociace PR agentur (APRA) a nyní konzultantka agentury Pleon Impact Luďka Raimondová, mluvčí ČEPS Jana Jabůrková a konzultant František Tlapák. Nově byly zvoleny PR manažerka Primy Veronika Smetáková a Martina Čermáková z Provident Financial.

Veškerá naše činnost směřovala a bude i nadále směřovat k možnosti klubových setkání, jejichž základem jsou neformální diskusní platformy. Zároveň se samozřejmě aktivně podílíme na budování odborných znalostí a vnímání public relations jak mezi odbornou, tak i širokou veřejností, uvedl Pavlík.

PR klub letos v září uspořádá i víkendový workshop PR Dílna na téma „Jak zprofesionalizovat svá vystoupení po obsahové a argumentační stránce“. Nově se se budou lidé z PR Klubu podílet na vzdělávací sérii seminářů z oblasti komunikace určené pro pracovníky Evropské komise, kteří se účastní projektu Europe Direct.

Shromáždění členů minulý týden rovněž schválilo změny stanov a rozhodlo o oddělení PR Klubu od APRA. Po deseti letech existence a fungování PR Klubu obě sdružení dospěla k názoru, že je dobré je oddělit organizačně. Významně k tomu přispělo dlouhodobě dobré hospodaření PR klubu a především skutečnost, že obě organizace zastupují jinou část spektra PR oboru, uvedl Pavlík.

PR Klub je profesním sdružením jednotlivců pracujících v komunikaci a public relations. Jako organizace s vlastní právní subjektivitou existuje od roku 2001, podle údajů sdružení na jeho webových stránkách bylo loni členy PR Klubu 139 odborníků z oboru, což je o 34 méně než o rok dříve a zároveň nejméně od roku 2002.

Kromě seminářů a dalších akcí sdružení pořádá i dvě soutěže. Anketa Merkur oceňuje nejlepší projekt, profesionála a osobnost roku v oboru public relations, soutěž Zlatý středník hledá nejlepší firemní periodické i neperiodické publikace.

Zdroj: ČTK

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+