Více

Minulý týden stoupaly podíly všech televizí na úkor ČT Sport. Nejvíc Nově, ČT 1 a Primě

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – První týden po hokejovém šampionátu se rozložení sil na televizním trhu vracelo do normálních kolejí, posilovaly zejména komerční televize.

Mezitýdenní vývoj (vs. 20. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Mohutný nástup velkých plnoformátových televizí zažil minulý týden český televizní trh. Po hokejovém šampionátu, který katapultoval na pozici lídra trhu ČT Sport a v celých televizních skupinách Českou televizi, se situace vrací do normálu. Diváci se vraceli především ke všeobecně zaměřeným programům. Nejvíce si polepšil hlavní kanál Novy, který si v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku připsal 3,16 procentního bodu na hodnotu 25,26 procenta. Silný růst zaznamenala i ČT 1 (+ 2,54 procentního bodu na 14,56 procenta), Prima (+ 2,43 procentního bodu na 13,76 procenta) a Nova Cinema (+ 1,30 procentního bodu na 4,93 procenta). Naopak jako jediná se propadla ČT Sport, zato výrazně: o 16,13 procentního bodu na hodnotu 1,74 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Hokejový šampionát potvrdil Českou televizi na pozici lídra trhu

Rekordní pokles sportovního kanálu způsobil velký pád celé České televize, která si jako skupina u dospělého publika staršího 15 let v souhrnném celodenním podílu na sledovanosti oproti předminulému týdnu pohoršila o 12,10 procentního bodu na hodnotu 26,62 procenta a vrátila se na pozici dvojky na trhu. Lídrem se opět stala skupina Nova, která si naopak polepšila o 4,97 procentního bodu na souhrnný podíl 34,54 procenta. Silný růst zaznamenala i skupina Prima, která si připsala 4,23 procentního bodu a vykázala celkový podíl 21,84 procenta. Růst o 0,89 procentního bodu na podíl 4,48 procenta zaznamenala i skupina Barrandov.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+