Více

Minulý týden rostla pouze skupina Prima, největší pád zažila Česká televize

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Skupina Nova se poprvé od začátku léta dostala v týdenních číslech nad Českou televizi, meziročně si ale výrazně pohoršila: klesaly všechny její kanály.

Mezitýdenní vývoj (vs. 35. týden 2015)

Cílová skupina 15+

První zářijový týden přinesl body zejména skupině Prima. V součtu všech jejích čtyř kanálů si v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let oproti poslednímu srpnovému týdnu polepšila jako jediná z velkých televizních skupin. Připsala si 0,92 procentního bodu na hodnotu 21,81 procenta. Prakticky „na svém“ zůstala skupina Nova, která ve srovnání s předminulým týdnem klesla o jednu setinu procentního bodu na hodnotu 29,39 procenta a poprvé od začátku léta se v cílové skupině 15+ dostala nad Českou televizi. Ta si pohoršila nejvíc ze všech velkých televizních skupin, když se propadla o 1,60 procentního bodu na souhrnný podíl 29,15 procenta. Poklesu se nevyhnula ani skupina Barrandov, která si pohoršila o 0,11 procentního bodu na 5,91 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Česká televize byla prozatím bez novinek, přesto zůstala lídrem

widgety

Z jednotlivých televizních stanic zaznamenala minulý týden největší růst Prima love, v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let si polepšila o 0,37 procentního bodu na hodnotu 2,44 procenta. Obdobně rostla i zpravodajská ČT 24 (+ 0,35 procentního bodu na 4,35 procenta) a hlavní kanál Primy (+ 0,34 procentního bodu na 14,36 procenta). Naopak největší propad potkal sportovní kanál České televize, který si pohoršil o 2,05 procentního bodu na hodnotu 3,30 procenta. Klesala ale také ČT 2, a to o 0,25 procentního bodu na podíl 4,40 procenta, a pak také Óčko, resp. souhrnný podíl Óčka a Óčka Gold, který se oproti předminulému týdnu snížil o 0,13 procentního bodu na 0,77 procenta.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+