Více

Ministerstvo uzavře přihlášky do tendru na realizátora informační kampaně

Do středy 23. srpna přijímá Ministerstvo informatiky přihlášky zájemců o účast v tendru na realizátora první etapy komunikační kampaně k zavádění digitálního televizního vysílání. Soutěž probíhá ve zkráceném řízení, výběrová komise proto bude posuzovat anonymní projekty, aniž by tušila, která společnost je předložila. Vítěz získá zakázku za 67 milionů korun a výhodu pro další výběrová řízení na další etapy kampaně.

Soutěž probíhá tak rychle kvůli termínu zahájení kampaně. Ministerstvo totiž požaduje, aby odstartovala už koncem září. V této fázi se zaměří na vysvětlování, co to je digitální vysílání a proč se zavádí, jakým způsobem lze přijímat digitální televizi, jaké má výhody a naopak nevýhody. Kampaň se objeví pouze v celostátních médiích a má proběhnout ve dvou vlnách: od září do listopadu a pak příští rok v únoru až dubnu.

7 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 23. 8. 2006 7:41

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+