Hlavní navigace

Milkovics: Z24 zahájí vysílání v srpnu, od září spustím nové kanály i HD verze Mňam a Mňau

8. 6. 2017
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Mňam TV zahájí zemské vysílání k 15. červnu, prozatím jsou známy lokality Praha, Plzeň a ostravské Klimkovice. Zbylé stanice by měly odstartovat do září.

Pál Milkovics, ředitel společnosti S&P Broadcasting, která televizní stanici Mňam provozuje, slibuje zahájit vysílání i v dalších menších multiplexech po celé republice. Na území hlavního města Prahy vysíláme pilotní obrazovku už déle než měsíc, z našeho pohledu jde o ideální formu kampaně. Navíc vysílání z Prahy, Plzně a Klimkovic znamená pokrytí nějakých tří a půl milionu diváků, popisuje aktuální strategii Milkovics.

DVB-T2? Zatím málo rozšířené

Ohledně možného zájmu o vysílání DVB-T2 se Milkovics tváří skepticky a zmiňuje stále ještě nízkou penetraci T2 kompatibilních přístrojů. DVB-T2 bude určitě velmi zajímavé, primárně díky lepší kvalitě vysílání, ale je zatím ještě málo rozšířené. Ale oceňuji výbornou práci Českých Radiokomunikací, kterou jako propagátor T2 odvádějí, tvrdí Milkovics, podle něhož je kvalita vysílání pro Mňam TV velice důležitá. Investovali jsme hodně prostředků do technického zázemí a v současnosti máme kompletní vybavení 4K ready, upozorňuje Milkovics.

Pál Milkovics

Během září tak chce Milkovics spustit HD verzi televize Mňam. Ohledně vysílací platformy je ale zatím neurčitý. Nevím, jestli má cenu vysílat na satelitu, ale určitě bychom chtěli být přítomni na IPTV platformě a u kabelových operátorů, vyjmenovává Milkovics. Do září chce spustit i kanál nazvaný Kutil TV, pro který už údajně připravuje HD obsah, a také další dvě stanice – Trhák a Mudr. 

Zajímavé je, že Milkovics zatím nepožádal o vysílací licenci Radu pro rozhlasové a televizní vysílání. Podle některých zdrojů tak pro všechny tři zmíněné nové kanály učiní u britského regulátora Offcom, kde celá procedura trvá do tří týdnů.

YouTube videa ve 4K? I taková jsou

Podzim pro nás bude klíčový, dalo by se říci až hektický, slibuje Milkovics. V průběhu září by chtěl spustit HD mutaci i dalšího svého kanálu Mňau TV. Jeho vysílání je primárně tvořeno diváckými videi s domácími mazlíčky. Vždyť dnes i mobilní telefony umí natáčet 4K obsah, odmítá Milkovics argument o YouTube videích, kterým vysoké rozlišení nijak nepřidá.


Autor: Rubikon PR

Pál Milkovics a Vladimír Železný

Ještě před zářijovými bakchanáliemi by se měla během srpna dočkat spuštění anoncovaná zpravodajská televize Z24, kterou Milkovics připravuje společně s někdejším ředitelem televize Nova Vladimírem Železným. Stanice Z24 je připravena a začne vysílat v srpnu. Původně jsme uvažovali o postupném startu během prázdnin, ale nakonec jsme se rozhodli pro ostrý start spojený s masivní reklamní kampaní, plánuje Milkovics. 

Součástí kampaně ke spuštění kanálu Z24 by mělo být i vydání stejnojmenného zpravodajského magazínu, vlastního časopisu by se měla dočkat i televize Mňam.

Titulní strana prvního čísla časopisu televize Mňam.

Vysílat budeme z obchoďáku!

Pro zpravodajskou televizi už má Milkovics údajně vyvinuté potřebné formáty a aktuálně jedná se dvěma pražskými nákupními centry, kde by chtěl umístit vysílací studio. Půjde o veřejnosti přístupný prostor o velikosti několika set metrů čtverečních. Co se týče vyšší ceny nájmů v obchodních centrech, ta se nás netýká, nebudeme nic prodávat. Naopak prostřednictvím barteru nabídneme danému obchodnímu centru možnost prezentace v našem vysílání, popisuje své plány Milkovics.

BRAND24

Součástí zpravodajského týmu (konkrétní jména zatím Milkovics prozrazovat nechce) by měla být i regionální studia o dvou až třech zaměstnancích. O regiony se skoro nikdo nezajímá a věřím, že právě v nich najdeme potřebné diváky i divácké reportéry, doufá Milkovics.

Na příští rok pak plánuje rozjezd putovního Mňam Food Festivalu, který by měl probíhat každý týden v jiném městě, a to od jara do podzimu. Aktuální rozjezd televize Mňam v zemském vysílání ale odmítá označovat jako restart s tím, že program je ustálen již delší dobu a jde tak pouze o navýšení dosahu stanice. Za vynikající označuje Milkovics i spolupráci s mediálním zastupitelstvím Media Club, které jeho stanice obchodně zastupuje.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).