Více

Milan Fridrich: Česká televize se soustředí na výrazné počiny pro televizní prime time

Programový ředitel České televize Milan Fridrich zhodnotil pro DigiZone první pololetí letošního roku, vysvětlil systém nákupu licenčních pořadů, přiblížil koprodukční plány s ostatními evropskými veřejnoprávními stanicemi a představil zásady nové programové strategie jednotlivých kanálů.

Z pohledu programového ředitele Milana Fridricha má za sebou Česká televize několik úspěšných let, kdy roste nejen sledovanost jednotlivých stanic, ale také spokojenost diváků s podobou veřejnoprávního vysílání.

V rozsáhlém rozhovoru Fridrich odprezentoval také výkony konkrétních pořadů v nově sledované kategorii odložené sledovanosti a počtu zhlédnutí v rámci internetového archivu iVysílání, které dosahují až deseti procent z podílu klasického televizního vysílání.

Optický nárůst akvizic pořadů zahraniční produkce pak Fridrich zdůvodňuje vznikem nových kanálů – dětského ČT:D a filmového ČT art – a také definitivním přesunem sportovních přenosů a zpravodajských pořadů z ČT 2 na ČT Sport a ČT 24, ke kterému došlo po skončení první vlny televizní digitalizace.

Pokračování rozhovoru čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+