Provozovatel kanálu MGM, společnost AMC Networks, chystá jeho rebranding, tedy proměnu. Ještě v průběhu letošního roku, pravděpodobně na jeho konci, ponese stanice nové označení AMC a bude dostupná nadále v nabídkách kabelových, IPTV i satelitních operátorů. Provozovatel zatím nesdělil, zdali bude tento program konečně vysílat v širokoúhlém formátu 16:9, ale tento krok se dá očekávat, stejně jako start verze ve formátu HDTV. Kromě studia MGM bude stanice obsahovat nově také obsah od Paramountu a Sony Pictures. AMC Channel chce nabídnout ale i produkci nového vlastníka, tedy společnosti AMC Networks.
K TÉMATU: Majitel UPC dokončil prodej společnosti Chellomedia v hodnotě dvaceti miliard
V posledních letech AMC doslova předefinovalo vnímání dramatických seriálů na placené televizi a to díky filmovému zpracování svých hitů jako jsou “Živí mrtví”, “Mad Men” a “Perníkový táta”. Tyto seriály se poté staly fenoménem na poli televizní zábavy. AMC se také pyšní absolutním rekordem v divácké sledovanosti, ve vlastní produkci uvedený seriál “Živí mrtví” se stal vůbec nejsledovanějším pořadem v historii americké kabelové televize v cílové skupině 18–49,
uvedla při této příležitosti provozní ředitelka společnosti Ed Carroll a dodala, že i nadále chce firma budovat značku AMC jako silnou v oblasti produkce a obsahu.
ČTĚTE TAKÉ: Majitel UPC oznámil prodej společnosti Chellomedia za jednu miliardu dolarů
Na zahraničních trzích registrujeme velkou poptávku po seriálech a programech z naší vlastní produkce AMC Networks a současně máme historicky prokazatelný úspěch při výběru divácky atraktivních titulů z věhlasných filmových knihoven. To vše nám dává velkou příležitost vybudovat z AMC celosvětově úspěšnou stanici a stát se jedním z lídrů v oblasti filmové televizní zábavy,
konstatoval president společností AMC Global a Sundance Channel Global Bruce Tuchman. V rámci rebrandingu oznámila firma například uvedení premiérových seriálů Halt and Catch Fire nebo The Divide.