Více

Meziročně ztrácí, díky ČT sport, pouze Česká televize

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Polepšil si Barrandov a lehce meziročně posílila i Nova. Nejvíce pak stoupl podíl stanice Prima.

Mezitýdenní vývoj (vs. 21. týden 2016)

Cílová skupina 15+

Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenala TV Barrandov, která ztratila 0,48 procenta diváků starších patnácti let. Ztrácela i Prima, která přišla o 0,39 procent obecné divácké skupiny. O podíl 0,24 procenta přišla i stanice ČT sport. Naopak nejvíce posílila Nova, a to o 0,93 procenta. Prakticky shodně posiluje ČT 1 (0,23 %) a kanály sdružené pod skupinou Ostatní – o 0,24 procenta všeobecné věkové skupiny.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Konec hokejového mistrovství ublížil ČT Sport, naopak roste podíl TV Barrandov

Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Nova, které stoupl podíl o 0,73 procenta a celkem oslovila 32,7 procenta diváků starších patnácti let. Neznatelně si polepšila Česká televize, jejíž podíl stoupl o 0,05 procenta na celkových 26,84 procenta. Nejvíce poklesl podíl skupině Barrandov, která přišla 0,63 procenta a celkem ji sledovalo 6,61 procenta uvedené divácké skupiny. Lehce také ztrácela Prima (0,20 %) u níž podíl dosáhl 22,27 procenta obecné cílové skupiny.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+