Více

Meziročně televizní skupiny stoupají, klesá pouze Nova

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Nova snížila meziroční ztrátu pod pět procent, kromě Barrandova nejvíce stoupl podíl FTV Prima.

Mezitýdenní vývoj (vs. 12. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenal kanál ČT 24, který ztratil 1,01 procenta diváků starších patnácti let. Výpadek ale kompenzovala stanice ČT Sport, která si polepšila o 1,41 procenta uvedené cílové skupiny. Ztrácela i ČT 1, která přišla o 0,72 procenta obecné divácké skupiny. Kanály sdružené v položce Ostatní přišly o podíl 0,23 procenta. Naopak posílila Prima o 0,53 procenta a také Nova o 0,82 procenta všeobecné věkové skupiny.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Sváteční program svědčil ČT 1, Nova meziročně poklesla o více než šest procent

CIF16

Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Česká televize, která sice ztrácela o 0,38 procenta, ale celkem oslovila 30,24 procenta diváků starších patnácti let. Polepšila si i Nova, jejíž podíl stoupl o 0,24 procenta na celkových 28,58 procenta, a také Prima, u níž dosáhl 23,21 procenta obecné cílové skupiny při nárůstu 0,58 procenta. Poklesl tak podíl jedině skupině Barrandov, která přišla 0,16 procenta a celkem ji sledovalo 6,83 procenta uvedené divácké skupiny.

Meziroční vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+