Více

Meziročně roste podíl Primy, naopak Nově klesl i o více než pět procent

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Návrat biatlonu pomohl kanálu ČT Sport, jeho sledovanost oproti minulému týdnu výrazně narostla. Meziročně ale jeho podíl klesl.

Mezitýdenní vývoj (vs. 8. týden 2016)

Cílová skupina 15+

V mezitýdenním srovnání si díky opětovnému nástupu biatlonu nejvíce polepšila ČT Sport, jejíž podíl se mezi diváky staršími patnácti let navýšil o 1,25 procenta. Ostatní změny jsou víceméně nevýznamné. Největší pokles vykázala TV Barrandov, její podíl klesl o 0,57 procenta. O půl procentního podílu klesl i podíl stanic sdružených v kolonce Ostatní. Klesl i podíl kanálu Nova Cinema, a to o 0,38 procenta, a podíl ČT 2, která si pohoršila o 0,35 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Absence biatlonu oslabila z týdenního pohledu ČT Sport, dále klesá podíl Novy

Z pohledu televizních skupin si nejlépe vedla Česká televize, která svůj podíl navýšila o 0,92 procenta na pěkně zaokrouhlených třicet procent. Polepšila si i Prima, jejíž podíl narostl o 0,41 procenta na 23,04 procenta. Klesl naopak podíl TV Barrandov, její kanály oslovily o 0,48 procenta diváků méně, celkem to činilo 6,89 procenta. Pohoršila si i skupina Nova, o 0,43 procenta, a její celkový podíl tvořil 28,77 procenta diváků starších patnácti let.

Meziroční vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+