Více

Meziročně nejvýrazněji klesá Nova, posiluje Česká televize

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Nova ale klesala i v rámci týdne, a to nejen u obecné divácké skupiny, ale i u mladších diváků.

Mezitýdenní vývoj (vs. 25. týden 2016)

Cílová skupina 15+

Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenala Nova, která ztratila 3,18 procenta diváků starších patnácti let. Poklesla i stanice ČT 24, a to o 0,71 procenta, výpadek ale kompenzovala ČT 1, která si polepšila o 0,85 procenta uvedené cílové skupiny. Ztrácela i Prima, která přišla o 0,8 procenta obecné divácké skupiny. Naopak kanály sdružené v položce Ostatní si polepšily o podíl 1,28 procenta. Posílila také Prima Cool, a to o 0,47 procenta všeobecné věkové skupiny, a částečně tak kompenzovala ztrátu hlavní Primy.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Fotbal svědčí České televizi, meziročně oslabuje Nova

Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Česká televize, která si navíc připsala 0,33 procenta a celkem oslovila 34,19 procenta diváků starších patnácti let. Polepšil si i Barrandov, jehož podíl stoupl o 0,42 procenta na celkových 7,58 procenta. Neznatelně ztrácela Prima, u níž podíl dosáhl 20,53 procenta obecné cílové skupiny při poklesu 0,09 procenta. Nejvíce tak klesla skupina Nova, která přišla o 2,53 procenta a celkem ji sledovalo 25,47 procenta uvedené divácké skupiny.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+